"ארון הקודש": הלהט"בים הדתיים נחשפים בסדרת רשת חדשה

תאגיד השידור הציבורי, שידוע ביצירת סדרות רשת מוצלחות על נושאים נפיצים, משיק מיני סדרת רשת בת שבעה פרקים שתעסוק בשבעה סיפורים על דתיים מקהילת הלהט"ב

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 12/05/22 13:01 יא באייר התשפב

"ארון הקודש": הלהט"בים הדתיים נחשפים בסדרת רשת חדשה
אילוסטרציה, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

נושא הלהט"ב בציבור הדתי תמיד מעורר סערה, אם זה מהכיוון החרד"לי ואם היותר ליברלי. כמו תמיד, גם הפעם תאגיד השידור "כאן" שמוכר בזכות סדרות הרשת המצליחות שלו לא מפחדים לעורר סערה ומשחררים היום הצצה לסדרת רשת שתעלה בכאן דיגיטל- "ארון הקודש" ובה 7 סיפורים שונים שישתרעו על פני 7 פרקים.

בכאן כתבו: "עומרי ודניאל, תלמידי ישיבת הסדר בני 19 בדייט רומנטי ומהוסס ברחובות ירושלים. לירז בוגנים בן ה-30 עומד להיות אבא, אבל גם אמא ומשפחת ווקר הדתית, שלה שלושה בנים מחוץ לארון, מתכוננת לטקס החופה של הבן הגדול. 7 פרקים, 7 סיפורים ישראליים קצת שונים. בקרוב תיכנסו לארון הקודש סדרת רשת חדשה על להט״בים דתיים - מתחילים בשבוע הבא בכאן דיגיטל.

את הסדרה יצרה מורן נקר והפיקה אביגיל שפרבר, בוגרת מעלה ואקטיביסטית חברתית ומייסדת ארגון בת קול- לסביות דתיות וארגון שב"ל - תמיכה וחינוך לסובלנות בציבור הדתי. אביגיל היא בתו של הרב דניאל שפרבר, זוכה פרס ישראל לחקר התלמוד. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן