חנוך דאום נגד הפקת הישרדות: בשלב מסוים זה התחיל להיות לא מגניב ולא נעים

משימה בהישרדות שביקשה מהמתמודדים לענות על שאלות אישיות כלפיי חבריהם למשחק הצליחה לערר את חנוך דאום: "לא מגניב ולא נעים לצפייה. אולי הגיע הזמן לחשוב עוד הפעם?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/22 09:51 ב באדר א'

חנוך דאום נגד הפקת הישרדות: בשלב מסוים זה התחיל להיות לא מגניב ולא נעים
דאום, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

איש התקשורת והקומיקאי חנוך דאום שיתף אתמול (ד') בסטורי שלו על תחושותיו מול פרק בהישרדות. בתוכנית מתמודדים חבורת שורדים עם תנאים קשים ומשימות מאתגרות במטרה להיות השורד האחרון. דאום תקף את הפקת התכנית על כך שנחצה קו אדום בעיניו.

בשלב מסוים זה התחיל להיות לא מגניב ולא נעים לצפייה

בסטורי ששיתף כתב אושיית הרשת "זה קצת 2022 לעסוק במשהו שהיה בריאליטי, למי בכלל אכפת, אבל שמעו, ראיתי עכשיו הישרדות והיה משחק כזה ששואלים את כולם שאלות רעות, עם מ י תהיה בקשר אחרי התכנית, מי אוכל הכי הרבה וכאלה, ויצא ככה שהרבה בחרו את אותה שורדת  בכמה וכמה שאלות רעות, ובשלב מסוים זה התחיל להיות לא מגניב ולא נעים לצפייה, וזה כבר לא היה משחק אלא הלבנת פנים מדאורייתא כזו, וליבי נחמץ על זו שנבחרה כל הזמן בשאלות המעליבות"

עוד הוסיף דאום וכתב "חשבתי גם על משפחתה שצפתה בזה מן הסתם והתבאסה, בקיצור אולי כי הזדקנתי כי אני בעיקרון מאוד אוהב ריאליטי ומה יש לקחת קשה הרי זה רק משחק, ואני צופה גם בעונה הזו ונהנה, אבל וואלה אני אוהב שזה מצחיק, לא שזה פוגעני ועצוב  ומשהו בפרק היה לי ממש מבאס  ואפילו קשה לצפייה. "

לפי דאום, משימה שהשורדים התקשו לעשות, הפכה למופע של הלבנת פנים והשפלה. בפייסבוק כתב דאום: "אחרוג ממנהגי ואעלה פה משהו שהעליתי אתמול בלילה לסטורי כי קיבלתי עליו הרבה תגובות והבנתי שאני לא לבד בהרגשה הזו וזה לא בגלל שהזדקנתי".

"באמת יש הבדל בין לבקש משורדים לאכול מאכלים מגעילים באיזה משחק או להדיח חברים מהשבט, לבין משחק הסוציומטרי הזה שבו מתמודדים פשוט משפילים ברמה הכי אישית מישהו אחר מהמשחק" כתב דאום והמשיך: "אני נשבע לכם שאני לגמרי אוהב ריאליטי, לא מרגיש מעל הז׳אנר או משהו, אבל לא יודע, אולי הגיע הזמן, על הדבר הספציפי הזה, לחשוב עוד הפעם?".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן