המשחק הפך למציאות | למשימה הזאת לא ציפו בהישרדות VIP

תכנית הריאליטי הישרדות VIP, אשר מביאה את מתמודדיה למצבי קיצון הישרדותיים, כשהשורד האחרון הוא המנצח. נאלצת לשרוד בעצמה, כאשר טייפון הכה את האי בו מצולמת התכנית ומאיים לעצור את צילומי התכנית

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/21 13:09 ח באייר התשפא

המשחק הפך למציאות | למשימה הזאת לא ציפו בהישרדות VIP
גיא זוארץ, צילום: פלאש 90. יוסי זמיר

לאחר דחיות רבות עקב נגיף הקורונה, החלו לפני כשבועיים צילומי תכנית הישרדות VIP באי בפיליפינים, אך לרוע המזל הצילומים נעצרו שוב, מפיקי התכנית שהיתה אמורה להיות משודרת בקרוב נאלצו לעצור את צילומי התכנית לעת עתה, עכב סופת טייפון שהכתה את האי בו מצולם התכנית, ומאיימת לפגוע במתמודדים ובהפקה.

זו לא הסופה הראשונה הפוקדת את האי, כבר בחודש נובמבר האחרון דווח כי סופה עוצמתית שהכתה באיזור הצילומים החריבה את בקתות המתמודדים וההפקה והרסה ציוד רב, הבקתות אמנם שוקמו אך לא ברור האם הסופה הנוכחית תפגע בהם שוב, ובהפקה בחרו שלא לקחת סיכונים מיותרים.

גיא זוארץ

גיא זוארץ צילום: צילום מסך מאינטסגרם

מתמודדי התכנית עדיין נמצאים על האי, כחלק מהמשחק ומתנהלים על פי חוקי פורמט התכנית, מנחה התכנית גיא זוארץ, מרבה לעדכן בחשבון האינסטגרם שלו את הנעשה על האי, ועדכן את העוקבים "הסערה מכה פה חזק, מבטיח לעדכן מה קורה כאן"

בין מתמודדי התכנית השנה ניתן למצוא, את השפית החרדית לשעבר ג'קי אזולאי, שוער נבחרת ישראל לשעבר דודו אוואט, כוכב הילדים יובל המבולבל, מייקל לואיס, פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו, יהונתן בשן, אודליה סויסה, מעיין אשכנזי והנרי דוד. 

מהפקת התוכנית נמסר כי הם נוקטים בכל אמצעי הביטחון הנדרשים על מנת לשמור על בריאות ובטיחות המתמודדים והצוות וכי הצילומים נמשכים.