מחליפה את הנסיכה: גל גדות תככב בחידוש להיצ'קוק

חברת ההפקות האמריקאית ליהקה את הכוכבת הישראלית הבינלאומית לתפקיד מרכזי בסרט "לתפוס גנב" של הבמאי האגדי מ-1955. המהלך מצטרף לשורת ההישגים המרשימה של גדות מהשנה האחרונה | יש למה לצפות

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/22 09:51 י בשבט התשפב

מחליפה את הנסיכה: גל גדות תככב בחידוש להיצ'קוק
גל גדות עושה היצ'קוק, צילום: shutterstock

שנה מוצלחת ביותר עוברת על השחקנית הישראלית הבינלאומית גל גדות. אחרי שהסרט "הערה אדומה" בכיכובה שבר את כל שיאי הצפיות בנטפליקס, ההכרזות על ליהוקה לתפקידים שונים בהם הגרסה הנשית של ג'יימס בונד והמלכה הרעה בסרט "שלגיה ושבעת הגמדים" התקבלו באהדה, וגם יציאתו הקרובה של הסרט "מוות על הנילוס" כשהיא בתפקיד הראשי מסקרן את מבקרי הסרטים, כעת וונדר וומן שוברת שיא חדש עם רימייק מפתיע לסרט של היצ'קוק.

לפי דיווח ב"דדליין", פראמאונט, אחת החברות המשמעותיות בארצות הברית להפקה והפצת סרטים, החלה לעבוד על חידוש לסרט של הבמאי האגדי אלפרד היצ'קוק מ-1955 שנקרא "לתפוס גנב". לפי התסריט שתכתוב איילין ג'ונס (הבן האובד, נשק קטלני), גדות צפויה להיכנס לנעליה של לא אחרת מהשחקנית ונסיכת מונקו גרייס קלי, בתפקיד פראנסיס סטיבנס. 

"לתפוס גנב", מגולל את סיפורו של ג'ון רובי, גנב יהלומים בגמלאות הידוע בשם "החתול" שמעביר את חיו השקטים בריביירה הצרפתית. רצף מקרי שוד של יהלומים שמזכיר את שיטות הפעולה של רובי, מובילה את חוקרי המשטרה לעצור אותו, אך הוא מצליח להתחמק מהם. במהלך הסרט הוא נמלט אך ממשיך לנסות להוכיח את חפותו.