הסוף לבינג'? נטפליקס מעלה מחירים בישראל

בעקבות הרצון של ענקית הסטרימינג להרחיב את תכני המקור שלה, מחירי החבילות יזנקו ב-17-14 אחוזים. בנטפליקס מסבירים: "אנו מעדכנים את המחירים שלנו כדי שנוכל להמשיך להציע מגוון רב יותר של תוכניות טלוויזיה וסרטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/22 11:51 ח בשבט התשפב

הסוף לבינג'? נטפליקס מעלה מחירים בישראל
צילום: shutterstock

שנתיים וחצי אחרי עליית המחירים הקודמת, ענקית הסטרימינג נטפליקס מתכננת עלייה נוספת במחירי החבילות בישראל, כך פורסם אמש (א') לראשונה בתוכנית חיסכון ב-N12. נטפליקס מסבירים כי הסיבה למהלך היא הרצון של החברה להעלות את ההשקעה בתכני מקור. 

החבילה המיועדת לצפייה עד שני מסכים, תתייקר ותעמוד על 54.9 שקלים בחודש במקום 46.9 שקלים בחודש. מדובר בעלייה של כ-17%. בנוסף, חבילת הפרימיום לצפייה עד ארבעה מסכים באיכות Ultra HD תעמוד על 69.9 שקלים בחודש במקום 60.9 שקלים בחודש, עלייה של כ-14%.

אם אתם משתמשים סטנדרטים של נטפליקס, אז תוכלו לנשום לרווחה, המחיר עבור חבילת הבסיס תישאר ללא שינוי ותעמוד על 32.9 שקלים בחודש. 

עליית המחירים תקפה באופן מיידי למנויים חדשים, כאשר בחודש הקרוב צפויה נטפליקס לעדכן את המחיר גם ללקוחות קיימים בהודעת מייל שתגיע למנויים טרם השינוי.

לפי החברה, בשנת 2021 תיכננה החברה להשקיע סכום של כ-17 מיליארד דולר בתכנים, אלו כוללים גם תכני מקור אותם מפיקה החברה וגם תכני רכש, כאשר מדובר בעליה מנתון של כ-11.8 מיליארד דולר ב-2020, שנת הקורונה בה רבות מההפקות נעצרו וההשקעות החדשות ירדו. לשם השוואה, בשנת 2019 השקיעה החברה כ-13.9 מיליארד דולר בתכנים.

מנטפליקס נמסר: "אנחנו מבינים שלאנשים יש יותר אפשרויות בידור מאי פעם ואנו מחויבים לספק חוויה טובה עוד יותר למנויים שלנו. אנו מעדכנים את המחירים שלנו כדי שנוכל להמשיך להציע מגוון רב יותר של תוכניות טלוויזיה וסרטים. המנוי הבסיסי שלנו נשאר באותו המחיר, מה שמבטיח שכמה שיותר אנשים יוכלו ליהנות מהתוכן שלנו".

המחירים החדשים של נטפליקס

העלאת המחירים הנוכחית נמוכה בהשוואה למהלך הקודם שנעשה לפני שנתיים בנטפליקס והגיעה ל-22 אחוזים, בעוד עכשיו מדובר בעלייה של עד 17 אחוזים. למנויים חדשים יוצעו המחירים המעודכנים כבר בתקופה הקרובה, בעוד מנויים ותיקים יקבלו על כך עדכון במייל כפי שעשתה החברה בשינוי הקודם במחירים.

המחירים החדשים:

חבילה בסיסית 32.9 שקלים (ללא שינוי) – לא תומכת בשידורי HD, לא תומכת בשידורי Ultra HD ומציעה צפייה במסך אחד בלבד במקביל.

חבילה סטנדרטית 54.9 שקלים (אחרי עלייה של 17 אחוזים) – תומכת בשידורי HD, לא תומכת בשידורי Ultra HD ומציעה צפייה בשני מסכים במקביל.

חבילת פרימיום 69.9 שקלים (אחרי עלייה של 14 אחוזים) – תומכת בשידורי HD, תומכת בשידורי Ultra HD ו-HDR ומציעה צפייה ב-4 מסכים במקביל.