לשחרר את שולי רנד: ארץ נהדרת חוגגת את החתונה שלו עם צופית גרנט

הזוג הטרי שולי רנד וצופית גרנט התחתנו לפני מספר ימים לאחר זוגיות ארוכה בת שנתיים, וכבר זוכים להגיע לפרק החדש של תכנית הסאטירה של קשת 12 | שרון טייכר ושני כהן ישחקו את החתן והכלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/21 11:52 יג בכסלו התשפב

לשחרר את שולי רנד: ארץ נהדרת חוגגת את החתונה שלו עם צופית גרנט
שולי רנד, צילום: אלדד שושן

מספר ימים לפני העברת תקציב המדינה לשנים 2021-2022, בסוף אוקטובר, פורסם הפרומו לעונה ה-19 של ארץ נהדרת תחת הכותרת "ערוכים לכל תרחיש". הפרק הראשון של העונה עלה לשידור ממש לפני שבוע.

הערב (ב') בפרק השני של התכנית של "קשת 12", אחרי שנתיים של זוגיות וחתונה כדת משה וישראל, יגיעו לתכנית הסאטירה הזוג הטרי שולי רנד וצופית גרנט. מי שקיבל את הזקן והתפקיד של שולי הוא שרון טייכר, ואת אשתו הטרייה צופית, תשחק שני כהן.

כזכור, הזמר והעיתונאית מיסדו לפני מעט יותר משבוע את מערכת היחסים המיוחדת שלהם, והתחתנו כדת משה וישראל  ב"חוות דרך ארץ" במושב מחסיה שליד בית שמש. 

לפני מספר חודשים תקף פרשן "חדשות 12", עמית סגל, את יוצרי התכנית בעקבות המערכון בו הושם ללעג בשל הערכותיו המוטעות לקראת הבחירות האחרונות.

"מולי שגב שהוא איש מאוד מוכשר ודוד ליפשיץ שהוא הכותב הראשי הם אנשי שמאל רדיקלייים וזאת זכותם הלגיטימית והם משתמשים בתכנית שלהם כדי להנחיל את סדר היום שלהם", אמר סגל בגלי צה"ל, "מולי שגב ודוד ליפשיץ המטרה שלהם בחיים חוץ מלהצחיק ולעשות רייטינג היא לנסות ולהגחיך כל דבר ימני. למה זה משעשע אותי? כי שגב ואחרים דאגו להשמיע את ביקורתם במהלך שנים על למה אני משמיע את דעותיי במהלך שידור".

"סאטירה היא רק מימין, כשכן מותחים ביקורת משמאל זה רק 'למה הם רופסים' או, 'למה הם לא עומדים על שלהם',  הימנים הם צמאי דם, פאשיסטיים ונלעגים. אני מקבל את זה באהבה, כי כולנו עושים טעויות וזה בסדר גמור וצריך ללמוד מזה שיעור בצניעות, אבל בעיקר כי אני רואה את זה כחלק ממאבק יותר גדול, ובמאבק הזה אין לי שום כוונה להפסיק להביע את עמדותיי, שבארץ נהדרת לא מתים עליהן". 

עוד לפני כן הודה סגל בטעותו בנוגע להקמת הממשלה והסביר: "כמו שאמר שלמה ארצי 'הנביאים כבר מתו ואין מי שינבא לי'. על מה נשענה הטעות? חשבתי שיהיו בימינה לפחות שניים שיצביעו נגד ממשלה כזו. בסוף היה אחד. חשבתי על שקד ודוידי, יצא שיקלי, ודוידי שהתפטר".

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן