תיעוד מרגש מתוך החתונה הסודית של שולי רנד וצופית גרנט

מזל טוב: הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם תיעוד מהרגע המרגש

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/21 21:33 ה בכסלו התשפב

תיעוד מרגש מתוך החתונה הסודית של שולי רנד וצופית גרנט
מהיום עם כיסוי ראש?, צילום: תום ניסני

מרגש: מערכת היחסים המיוחדת בין הזמר שולי רנד לעיתונאית צופית גרנט הגיע היום לרגע השיא והשניים נשאו כדת משה וישראל. לאחרונה העניק רנד ראיון אישי על הקשר המיוחד והיום הבאנו לכם תיעוד של הזמר שובר את הכוס מתחת לחופה.

רנד פיזר רמזים לכך בראיון שקיים לפני כשבוע בו נשאל האם מגיע לו מזל טוב על החתונה, שם ענה בחיוב "בעזרת השם. מגיע לי באופן עקרוני מזל טוב", רנד שיתף על התקווה שלו מהקשר: "בחיי הפרטיים יש אמירה, זכיתי שתהיה סוג מסוים של אמירה שבעיניי היא כל כך חשובה. זה משהו שאנחנו כל כך נזקקים לו בימים אלו - השיח הופך להיות בלתי אפשרי וחסר טעם. אני מקווה שדרך הקשר הזה אני אעשה סוג מסוים של תיקון".

גם מצדה של הכלה נאמרו לא מעט אמירות בנוגע לחתונה המתקרבת, כזכור בריאיון שקיימה צופית גרנט בידיעות אחרונות סיפרה גרנט על הקשר עם רנד "הבנתי שגם אם יש באהבה הזו מחיר הוא שווה את המחיר. הוא עזב את הבית שלו לפני הרבה שנים ונלחם על הגט מעל לשלוש שנים. זה לא קשור אליי ואין שום סיבה שהוא יישאר לבד בגלל שיש מישהי שלא רוצה לשחרר אותו. לתוך זה לי לא הייתה שום בעיה להיכנס. הוא לא בגד באף אחד ולא בוגד ולא יודע מה זה. בנאדם הכי אמין, נאמן עדין. אני רואה את החברים שלו כמה הם אוהבים אותו".

"מה מונע מכם להתחתן?", גרנט נשאלת ועונה בצורה חדה: "אין מניעה יותר. הגט שלו מופקד ברבנות והיא יכולה לקחת את הגט בכל רגע".