כאן דרמה: גאולה אבן התפטרה מהתאגיד

המגישה הוותיקה ורעייתו של שר המשפטים הגישה את התפטרותה מתאגיד השידור הישראלי, שמנסה לשכנע אותה להישאר - אך ככל הנראה הסיכויים לכך לא גבוהים | מכאן חדשות נמסר: "גאולה אבן-סער לא התפטרה, היא בחופשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/21 15:34 ח באלול התשפא

כאן דרמה: גאולה אבן התפטרה מהתאגיד
גאולה אבן, צילום: Yuval Almog (יובל אלמוג) / תאגיד השידור הישראלי CC BY-SA 4.0

מגישת החדשות הוותיקה של "כאן חדשות" ורעייתו של שר המשפטים, גאולה אבן-סער, הגישה את התפטרותה מתאגיד השידור הישראלי, כך פורסם היום בוואלה. הגשת ההתפטרות נעשתה בשל שחיקה ו"נסיבות אישיות". אבן-סער מגישה בתאגיד מיום הקמתו ועוד לפני כן בימי רשות השידור והערוץ הראשון - הייתה אחת מהמועמדים להחליף את דוריה למפל שהודיעה לפני כחודש על הפסקת עבודתה

מכאן חדשות נמסר: "גאולה אבן-סער לא התפטרה, היא בחופשה ותחזור מחר להגיש את ״ערב ערב״. גאולה היא מבכירות המגישות של חטיבת החדשות".

בתחילת חודש פברואר, הודיעה להנהלת התאגיד כי היא יוצאת לחופשה ללא תשלום עד לאחר הבחירות ב-23 במרץ, זאת בשל התמודדותו של בעלה, גדעון סער, בבחירות לכנסת כראש מפלגת תקווה חדשה. 

בחודש דצמבר 2019, פרשה אבן-סער זמנית מעבודתה בתאגיד בשל העובדה שגדעון סער התמודד לראשות הליכוד מול נתניהו. שנה קודם לכן פרשה מהגשת מהדורת החדשות של התאגיד, כשסער התמודד בפריימריז של הליכוד.

במאי 2017 הודיעה אבן-סער על סיום שידור מהדורת החדשות של "הערוץ הראשון", "מבט", בעיצומה של תכנית "המוסף" אותה הגישה. אבן-סער התקשתה לעצור את הדמעות ואמרה: "למעשה הערב תשודר מהדורת 'מבט' האחרונה, בשל הרצון לאפשר לתאגיד לעמוד ביום פתיחת השידורים. יכול להיות שזו גם המהדורה האחרונה הזו, מהבחינה הזו הסיום של התכנית לא רלוונטי".