מנאייכ: אורנה פיטוסי הושעתה לאחר שסירבה להתחסן ולהיבדק

סערה בהפקה של הסדרה האהובה 'מנאייכ' השחקנית אורנה פיטוסי סרבה להתחסן נגד נגיף הקורונה הקטלני ולא בצעה בדיקות קורונה, ההפקה השעתה את השחקנית באמצע צילומי העונה השנייה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/21 20:52 ז באלול התשפא

מנאייכ: אורנה פיטוסי הושעתה לאחר שסירבה להתחסן ולהיבדק
אורנה פיטוסי, צילום: Moshe Shai/FLASH90

השחקנית אורנה פיטוסי מסתבכת. כוכבת'מנאייכ' מתנגדת באופן סדרתי לחיסון נגד קורונה וכעת זה עלה לפיטוסי במחיר השתתפות בסדרה, הכוכבת סירבה לבצע בדיקות קורונה לפני ההגעה לימי הצילום ובהפקה החליטו להשעות את השחקנית.

בימים אלו מתקיימים הצילומים לעונה השנייה של הסדרה הפופולארית ששודרה בתאגיד השידור הציבורי, אבל אחת מהדמויות הבולטות צפויה להיעדר, עקב ההחלטה להשעות את פיטוסי שסירבה להיבדק.

פיטוסי מתנגדת חיסונים מוכרת, לפני מספר ימים כתבה: "כל אופן, כל ההתרגשות וההודעות הפרטיות ששולחים לי.. זה מצחיק אותי, כי בואו...נכון, אני שחקנית, אבל לא תגידו איזו גל גדות, או נועה תשבי או אפילו טאלנט כמו נועה קירל... כולה אורנה. אורנה פיטוסי שהיא גם שחקנית כשמאפשרים לה ואין תו ירוק, גם אמא, גם בת אנוש, גם אזרחית, גם חברה, גם יהודיה, כל מיני. אז מה אתם מתרגשים ממני? וכמה כוח אתם מייחסים לי כמשפיענית?".

אתמול עוררה פיטוסי סערה נוספת כאשר פרסמה כי היא ביטלה את כרטיס ה"אדי" שלה בעקבות החיסונים לקורונה. פיטוסי פרסמה תמונה של כרטיס האדי שלה גזור וכתבה: "בעקבות ההתעמרות של משרד הבריאות בי ובשאר מתנגדי קבלת החיסון של פייזר, ברצוני להודיע על ביטול כרטיס אדי שעל שמי. מדינה ששוללת את זכויותיי הבסיסיות על גופי, היא מדינה שלא זכאית לקבל ממני דבר, לא בחיי ולא אחרי מותי".

מהפקת 'מנאייכ' נמסר בתגובה לפרסומים: "אנחנו עובדים לפי הנהלים ומי שלא מוכן להיבדק לפני הגעה לצילומים לא יכול להשתתף בצילומים ולסכן את כל שאר האנשים על הסט".


(מנאייכ).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן