אחרי בליץ הראיונות: נפתלי בנט יתארח בתכנית סאטירה

אחרי סבב הראיונות של ראש הממשלה נפתלי בנט בשבוע האחרון, בנט ישתתף בתכנית 'זהו זה' שעשתה קאמבק לערוץ כאן הציבורי בעקבות הקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/22 11:47 יג בניסן התשפב

אחרי בליץ הראיונות: נפתלי בנט יתארח בתכנית סאטירה
בנט וחבורת זהו זה, צילום: כאן 11

הממשלה בסוף דרכה? הסקרים מדשדשים? לאור מצבו הפוליטי הקשה, יצא בנט בבליץ ראיונות בתחילת השבוע למהדורות החדשות המרכזיות, בהם ניסה לשדר שליטה במצב וממשלה מתפקדת. אחרי שסיים עם האקטואליה, פונה בנט גם לתכניות הסאטירה ומתארח הערב בתוכנית "זהו זה".

בנט הוא לא ראש הממשלה הראשון הפונה אל תוכניות הסאטירה והקומדיה בניסיון להציג צד קליל ומשעשע יותר באישיותו. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התארח במהלך כהונתו כראש ממשלה ב"ארץ נהדרת" ו"מצב האומה"  הנחשבות ישירות, נשכניות ובוטות יותר מהתכנית הנוסטלגית 'זהו זה'.

חברי זהו זה

חברי זהו זה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ולא אחרת

השבועות האחרונים היו מורכבים עבור הממשלה, ועבור ראש הממשלה במיוחד. השילוב בין המשבר הפוליטי שנוצר עקב פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה לגל הטרור ששוטף את ערי ישראל נתן את אותותיו בסקרים, ונכון להיום, מפלגתו של בנט לא עוברת את אחוז החסימה. 

בראיונות בתחילת השבוע הרבה ראש הממשלה לתקוף את קודמו בתפקיד, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, וטען כי ממשלתו פועלת ועושה דברים משמעותיים עבור מדינת ישראל במגוון תחומים. בנט הרבה להציג הישגים שהשיגה ממשלתו בתחומי הכלכלה, החברה והיציבות הפוליטית 

בנט לא התעלם משובו של הפלונטר הפוליטי ותלה את פרישתה של סילמן בשורת התנכלויות ואף איומים כלפיה וכלפי בני משפחתה מצד גורמים המזוהים עם הליכוד, אך הוסיף להחזיק בעמדתו כי ממשלתו יכולה להמשיך להחזיק מעמד, לתפקד באופן מלא ולסיים את כהונתה במועד.