גל הטרור: קצין משטרה נפצע קל בפיגוע דקירה באשקלון, המחבל חוסל

גל הפיגועים נמשך, ולפנות בוקר באשקלון שלף חשוד סכין לעבר קצין משטרה. הקצין נטרל את החשוד, שמותו נקבע בהמשך. קצין המשטרה נפצע קל | כזכור, בעיר נוטרל אדם שניסה לחטוף נשק מחיילת והתברר כי הוא יהודי

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 12/04/22 07:17 יא בניסן התשפב

גל הטרור: קצין משטרה נפצע קל בפיגוע דקירה באשקלון, המחבל חוסל
זירת הפיגוע באשקלון, צילום: דוברות מד"א

אחרי ניסיון חטיפת הנשק, פיגוע דקירה באשקלון: לפנות בוקר היום (ג'), במהלך פעילות יזומה של שוטרים מתחנת אשקלון בשכונה חדשה, הבחין קצין משטרה בחשוד וביקש ממנו לבצע עליו בידוק. החשוד שלף סכין ודקר את השוטר בראשו, אך השוטר הגיב במהירות ושלף את נשקו. השוטר נפצע קל פונה לבית החולים, ובהמשך נקבע מותו של המחבל.

דובר מד"א, זכי הלר מסר: "בשעה 04:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על גבר שהותקף סמוך לאתר בנייה, ברחוב שאנין באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, גבר כבן 37 במצב קל עם פציעה, התוקף נוטרל".

כזכור, ביון ראשון בעיר אירע המקרה המצער במהלכו התרחש ניסיון חטיפת נשק מחיילת שעמדה בצומת, וחוסל יהודי מעורער בנפשו. אמש (ב') אמר בני גנץ כי הוא מגבה לחלוטין את מח"ט בנימין שירה בחשוד וכי היה חשד כי מדובר באירוע בטחוני. "הוא הבין שהוא באירוע פח"ע ובסוף התברר שזו טרגדיה", אמר השר וטען כי המח"ט פעל כשורה וכמצופה ממנו.