שאל את הרב

שרול

חדשות כיפה הרב דוד סתיו 26/08/04 21:51 ט באלול התשסד

שאלה

רציתי לדעת מה הרבה אומר לג"י שרוול? כאילו צריך או לא לכסות את המרפק? <ואם אפשר גם את הטעם....>

תשובה

שלום רב
השרוול צריך לכסות את המרפק לדעת רוב הפוסקים.אמנם עד טפח(שמונה ס"מ)מהקצה התחתוןשל המרפק יש למקילה על מי לסמוך.

כתבות נוספות