שאלה
רציתי לדעת מה הרבה אומר לג"י שרוול? כאילו צריך או לא לכסות את המרפק? <ואם אפשר גם את הטעם....>
תשובה
שלום רב
השרוול צריך לכסות את המרפק לדעת רוב הפוסקים.אמנם עד טפח(שמונה ס"מ)מהקצה התחתוןשל המרפק יש למקילה על מי לסמוך.
רציתי לדעת מה הרבה אומר לג"י שרוול? כאילו צריך או לא לכסות את המרפק? <ואם אפשר גם את הטעם....>
שלום רב
השרוול צריך לכסות את המרפק לדעת רוב הפוסקים.אמנם עד טפח(שמונה ס"מ)מהקצה התחתוןשל המרפק יש למקילה על מי לסמוך.
כתבות נוספות