שאלה
שלום לכבודו,
השנה יוצא 4 ימים רצוף חג ושבת ..
אז מה עושים בקשר למקלחת
(אני בתהליך התחזקות ובביתי לא דתיים)
תודה וכל טוב,
שנה טובה ומבורכת
תשובה
שלום וברכה
אתה יכול להתקלח (ללא חפיפת הראש) וללא סבון מוצקי במים קרים. במידה ויש צורך גדול ואין אתה מסוגל להתקלח במים קרים אתה רשאי להתקלח במים מדוד שמש בלבד. לכן, תבדוק שהדוד אינו דולק
בברכה
מאיר נהוראי