שאל את הרב

כשרות

חדשות כיפה הרב מאיר נהוראי 26/08/04 20:02 ט באלול התשסד

שאלה

שלום כבוד הרב,

מזה מספר שנים אנו משתמשים במיקרוגל בלי הרבה הבדל אם התבשיל חלבי או ובשרי, כרגע קנינו מיקרוגל חדש והייתי מעוניינת לדעת כיצד צריכים להשתמש, האם יש צורך בכיסוי חלבי וכיסוי בשרי וכו'

תודה

תשובה


שלום וברכה

א) הגדירו את המיקרוגל כחלבי או בשרי. כלומר, אם לרוב אתם מחממים בשר אתם יכולים לחמם בשר ללא כיסוי הכלי..
ב) כאשר אתם מעונינים לחמם מאכלים חלביים, עליכם לכסות את הכלי שבתוכו המאכל החלבי.

יאכלו ענוים וישבעו
מאיר נהוראי

כתבות נוספות