שאל את הרב

הגומל

חדשות כיפה הרב מאיר נהוראי 31/08/04 23:22 יד באלול התשסד

שאלה

הייתי בתאונת דרכים קלה. בלי נפגעים רק נזק קל ביותר לרכב. ב"ה. אבל היה שם פוטציאל לתאונה יותר רצינית.

האם אני חייב לברך הגומל? ומה עוד ניתן וראוי לעשות?

תודה מראש!

תשובה

שלום וברכה

אינך צריך לברך הגומל. תכוון במיוחד בתפילתך הבאה בשני מקומות:
א) בברכות השחר בברכת "הגומל חסדים טובים לעמו ישראל".
ב) בתפילת העמידה "מודים אנחנו לך".

וכן, תן צדקה מיוחדת

בברכה
מאיר נהוראי

כתבות נוספות