שיין טורקיה | הטריק שיחסוך לכם עשרות אחוזים בקניות ב SHEIN

שיין טורקיה הוא הטריק הכי משתלם שקיים היום, לפני ההזמנה הבאה שלכם הכנו לכם את המדריך המלא עם כל הטיפים של "טריק טורקיה שיין" שיחסכו לכם הרבה כסף

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/21 11:55 יז בכסלו התשפב

שיין טורקיה | הטריק שיחסוך לכם עשרות אחוזים בקניות ב SHEIN
צילום: shutterstock

האתר שיין פרץ לעולמנו וברגע אחד תרבות השופינג הישראלית השתנתה מקצה לקצה, חווית הקניה המהירה, המחירים הזולים והמשלוחים המהירים, הפכו את שיין לאתר המועדף על הצרכן הישראלי לקניית בגדים ליום יום. 

אחת הסיבות העיקריות לרכישה בשיין, היא כמובן המחיר הזול משמעותית מרשתות הבגדים בארץ, אך גם את המחיר הזול הזה ניתן להוריד עוד עוד על ידי טריק טכני שצרכני הרשת הכבדים קוראים לו טריק טורקיה שיין - מדובר בטריק פשוט שתעשו בחשבון ה SHEIN שלכם, והמחיר ירד פלאים.  עקבו אחרינו

איך מעדכנים לשיין טורקיה?

1. ערכו קניות באתר, בחרו מוצרים שונים והגיעו לשלב בו אתם מתחילים בהליך התשלום על החבילה ובדקו מהו המחיר המופיע בתחתית הרשימה. 

צילום: ללא   

2. לאחר שווידאתם את המחיר שאתם צריכים לשלם, לחצו על לחצן ההגדרות ( סמליל גלגל שיניים), והמתינו על שיפתח לכם תפריט ההגדרות.

 

3. לאחר שיפתח לכם תפריט ההגדרות, גללו את התפריט עד שלינוי מדינה/אזור  ובחרו לשנות את המדינה/ אזור מישראל IL, לטורקיה.   

צילום: ללא

4. לאחר שבחרתם בטורקיה, חזרו אל התפריט ושנו גם את המטבע איתו תשלמו על הקניה למטבע הטורקי (SAR)

צילום: ללא

5.  לאחר ששיניתם הן את המדינה לטורקיה והן את המטבע, מחירי הפריטים שלכם יצנחו פלאים, שימו לב כי מדובר באותה עגלת פריטים אך לאחר עדכון האתר ל Shein טורקיה, מחיר החבילה יצנח  בכ -  200 שקלים, סכום לא מבוטל כאשר מדובר בבגדים משיין.  

צילום: ללא

המחיר ירד? ברכותינו! שמחנו שהצלחנו להוזיל לך את הקנייה מ SHEIN.

רוצים להוזיל עוד יותר ?


שימו לב למחירים ספציפיים של מוצרים בסל, ופצלו את ההזמנה שלכם ל - 2 הזמנות מה שיותר זול דרך shein טורקיה - הזמינו משם, ומה שיותר זול ב shein ישראל תזמינו מישראל וכך תוכלו להוזיל ולחסוך באופן יעיל יותר.