כל מה שחייבים לדעת כדי להתחיל לקנות בזול ב-SHEIN

קניות בשיין הן מזמן לא עניין לנשים בלבד, אך לא מעט גברים חוששים להיכנס לעולם הקניות ב-SHEIN. אספנו כמה טיפים, הנחות וקופונים שיעזרו לכם לעשות את זה בקלות, כולל הטריק הטורקי שכולם מדברים עליו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/21 12:04 יז בכסלו התשפב

כל מה שחייבים לדעת כדי להתחיל לקנות בזול ב-SHEIN
צילום: shutterstock

עד לפני כמה שנים, כדי לרכוש מכנסיים, חולצה או סתם נעליים, נאלצנו לחכות ליום בו יש מבצעי סוף עונה אטרקטיביים. כמובן שהיום המדובר היה צריך להיות כזה שיש בו חופש מהעבודה או מהלימודים. אם מצאתם יום נדיר כזה בלוח השנה, מה שהיה עליכם לעשות היה די פשוט - למהר לקניון ולהגיע בשעה לא עמוסה, להתרוצץ בין עשרות חנויות בגדים, להתפשט ולהתלבש אין ספור פעמים בתאי ההלבשה, וכל זאת רק כדי לצאת עם סט שלישיית קפוצ'ונים בצבעים שונים ומכנסי דגמ"ח חאקי ב-200 שקלים. מה צריך יותר מזה?

כשצצו ברשת אתרי הקניות הסיניים, הדבר הראשון שכולם חשבו ובצדק, הוא שמדובר באתרים עם סחורה גרועה ובאיכות ירודה, או זיוף של מותג יוקרה באיכות גרועה עוד יותר. 



אבל משהו השתנה מאז ה SHIEN הגיח לחיינו, מבחר עצום של ביגוד והנעלה מעוצבים, עדכניים ואיכותיים לא פחות מהבגדים שקונים בקניון הקרוב, ובמחירים שווים לכל נפש. הלבשה, הנעלה, חורף, קיץ, סתיו, אביב, נשים, גברים, או ילדים, הכל נמצא שם.

והשוס הגדול -  לא צריך לצאת מהבית, או לתאם את הקניה חצי שנה מראש. הכל כאן ועכשיו מהספה תוך כדי שיחת זום בעבודה. והמשלוח? נדבר על זה אחר כך.

אז בשביל אלו שרוצים להתחיל לקנות ב- SHEIN וחוששים לצאת למסע קניות וירטואלי, ריכזנו עבורכם טיפים כיצד פותחים חשבון, רוכשים בגדים וחוסכים כסף והכל בקליק אחד. 

איך פותחים חשבון ב- SHEIN ? 

לאחר שתיכנסו בפעם הראשונה לאתר, תיפתח בפינכם האופציה להירשם, מלאו ברובריקות השונות, את כתובת המייל שלכם והגדירו סיסמא - וצאו לדרך. בשונה מאתרים רבים, SHEIN מציע לך  להגדיר מי אתה (אישה, גבר או ילד), וכך הם ידעו להתאים עבורך את המוצרים הנכונים.  

טופס ההרשמה לאתר שיין

טופס ההרשמה לאתר שיין צילום: צילומסך

סיימתם את הליך הרישום לאתר? המערכת תודיע לכם על כך, ורק לאחר מכן תוכלו לעבור לשלב הבא

 

אישור הרשמה SHEIN

אישור הרשמה SHEIN צילום: צילומסך

איך עורכים קניה ב- SHEIN 

צילום: צילומסך

לאחר שתסיימו את הליך ההרשמה, תיכנסו אל דף הבית של SHEIN, שם תוכלו לנווט בין המוצרים שאתם מעוניינים לרכוש. האתר פועל באופן אינטואיטיבי כך שברגע שמבינים את הקטע זה הופך ליותר ויותר פשוט. 

הניווט בין המוצרים נוח, ולאורך הקניה האתר יציע לכם לשמור דברים שאהבתם בסל (כן כן כמו זו שלוקחים לשוק), ברגע שסיימתם לבחור, האתר יציע לכם להתקדם לעבר התשלום, טרם התשלום תוכלו לוותר על חלק מהפרטים שנמצאים בסל או להוסיף, הכל כראות עיניכם.

צילום: צילומסך

איך מבצעים הזמנה ב- SHEIN ?

לאחר שבחרתם פריטים והתקדמתם לעבר התשלום, תתבקשו להגדיר את הכתובת למשלוח, מילוי הכתובת נעשה כמו בכל אתר קניות, עם פירוט פשוט וקל של ארץ מגורים, עיר, רחוב ומיקוד. בצד השמאלי, אתם תראו שמופיע פירוט המוצרים שבחרתם, יחד עם המחיר של סך כל הפריטים.  

צילום: צילומסך

לאחר שתסיימו למלא את פרטי הכתובת שלכם, כרטיס הכתובת יוצג ובו גם אופציות המשלוח שאתם מעוניינים בה. יש אופציות למשלוח ללא תשלום, שלרוב לוקח יותר זמן לקבל את החבילה בצורת המשלוח הזאת, ויש אופציות אחרות שהן בתשלום שעולה ככל שאתם מעוניינים להקדים את הגעת החבילה יותר ויותר. כאשר תסיימו למלא את הפרטים לחצו על בצע הזמנה שנמצא בעמודה מצד שמאל. 

צילום: צילומסך

רגע, איך משלמים ב- SHEIN 

התשלום לאתר יכול להתבצע הן בכרטיס אשראי והן על ידי חשבון פייפאל, מתחת לעדכון הכתובת יופיעו אצלכם האפשרויות להגדרת אמצעי התשלום. 

הגדרת אמצעי תשלום SHEIN

הגדרת אמצעי תשלום SHEIN צילום: צילמוסך

לצורך ההדגמה, בחרנו בכרטיס אשראי, שם תתבקשו למלא את פרטי הכרטיס, בדיוק כמו שאתם עושים ב-WOLT או תן ביס.  

מילווי פרטי כרטיס אשראי

מילווי פרטי כרטיס אשראי צילום: צילומסך

לאחר שמילאתם את פרטי האשראי, הגיע הרגע הגורלי בו אתם מחייבים את כרטיס האשראי ומבצעים את ההזמנה.

שימו לב שכל הפרטים שבחרתם נמצאים בסל הקניות, שהסכום לא חורג מ -75$ שכן אז תסתכנו בתשלום מיסים. כמו כן, אם יש לכם איזה קופון שקיבלתם לרגל ההרשמה לאתר או לרגל הקניה הראשונה זה הזמן למלא את הקוד ולזכות בהנחה. 

טופס למילוי קוד קופון

טופס למילוי קוד קופון צילום: צילומסך

ביצוע תשלום ב- SHEIN  וסיום הזמנה

אחרי שסיימתם למלא את כל הפרטים, הכתובות, הקופונים ופרטי האשראי, נותרתם קליק אחד מביצוע ההזמנה, מרגע ביצוע הקליק, תקבלו עדכון לחשבון המייל שלכם על ביצוע הקניה, וכן אפשרות לעקוב אחר מיקום החבילה, שתשלח לכם על ידי SHEIN וכן תוכלו להיכנס לאתר עצמו ולהתעדכן במצב המשלוח. 

צילום: צילומסך

טיפ מנצח לעוד הנחה משמעותית ב SHEIN

הגדירו את חשבון השיין שלכם לאזור טורקיה, ושנו את סוג המטבע איתו תשלמו, לפרטים נוספים על הטריק שיחסוך לכם כסף בשיין

סיימתם? ברכות! זהו, עשיתם את זה! הזמנת מ-SHEIN מזל טוב ותתחדש!