לאוהבים ארבעת המלונות המומלצים שלנו לט"ו באב

ט"ו באב בפתח, ומה המתנה הטובה ביותר עבור זוג הורים עייף? לילה שקט במלון מפנק. ערכנו מספר המלצות על מלנות מפנקים במיוחד לט"ו באב, תאהבו את השקט

חדשות כיפה חן יוזף רוקח 21/07/21 16:49 יב באב התשפא

ארבעת המלונות המומלצים שלנו לט"ו באב
אילוסטרציה מלון, צילום: shutterstock

מלון אדמונד ראש פינה

מלון בוטיק מותאם לזוגות עם כניסה לילדים מגיל 14. המלון מהמם! עיצוב אלגנטי וקלאסי. החדרים במלון סטייל ברמות, עיצוב רומנטי בטוב טעם. במקלחת כל התכשירים מבית Sabon והכל מפנק. במלון בריכה מפנקת ויפה , מוזיקה שקטה, ג’קוזי טרסה חיצונית, מיטות שיזוף ותענוג אחד גדול. לצד הבריכה יש מתחם ספא עם סאונות, חדר כושר וטיפולים.

גולת הכותרת- המלון מציע אירוח במתכונת של חצי פנסיון במסעדת שף ויקטוריה, ארוחת ערב שהיא פשוט חוויה קולינרית עם תפריט יינות עשיר והארוחת בוקר וואוווו!!! הארוחות במלון הן בשפע, איכות ומגוון רחב. השירות במלון אדיב והסטנדרטים מאד גבוהים מבחינת נקיון, תחזוקה וכו. מחוץ למלון יש מתחם שופינג חדש ״שופינה״ שזה לגמרי סוגר פינה לזוגות שרוצים להספיק גם שופינג  שווה. בקיצור- תפרגנו לעצמכם לילה במלון! אתם לא תתחרטו.

צילום: חן רוקח יוזף

באדמונד יש מבצע לטו באב ואחרי 

פינוק זוגי בסגנון הברון, לכבוד ט"ו באב קבלת פנים מיוחדת עם יין מבעבע, לצלילי נעימות סקסופון רומנטיות בבר הלורנס. הזדמנות נפלאה לחגוג אהבה עם חבילת two be'love, חבילת מוצ"ש ייחודית הכוללת טיפול זוגי כחלק מהחבילה.

בנוסף, ניתן להזמין חבילת טיפולים זוגית, הכוללת עיסוי גוף בחדר טיפולים זוגי , בסיומו תוגש פלטת פירות לצד יין (לאורחי המלון).

עקב ביקוש גדול לאהבה, גם בתאריך 12-14.8, יזכו אורחי מלון אדמונד לחגיגה חוזרת של חג האהבה בשניים.

כמה: חבילת מוצ"ש – 1500 ₪ לזוג ללילה (חצי פנסיון כולל 2 טיפולים), חבילת טיפולים זוגית לאורחי המלון – 750 ₪.

 

מלון גורדוניה- מעלה החמישה

מגיעים עם הרכב לשער כניסה מהמם  בדרך סלולה של נופים ואוויר הרים ונכנסים לשלווה.. כל הליכה בשטחי המלון מלווה במוזיקה נעימה ורגועה.

בלובי המלון הנקרא "הסלון" עושים צ'ק אין אינטימי בישיבה על ספות נוחות המשקיפות לנוף דרך חלונות גדולים שקופים והמארח מציע שתיה קרה/ חמה/ יינות.

בסלון יש כל יום טרקלין מפנק עם נשנושים כיפיים, מקרר שתיה ומכונות קפה, עוגיות תמרים וכל מה שכיף לנשנש בשעות היום. הסוויטה פרטית לחלוטין עם שער כניסה נפרד ומשקיפה על נוף מהפנט!

החדר מהמם ביופיו, מרווח ומאובזר עם מכונת נספרסו, מקרר עם שתיה חופשית, מוצרי לאוקוסטין מיטה ענקית ובאמת הכל של הביוקר.

פרטיות וצניעות - לכל סויטה יש מרפסת פרטית  וחלומית! בין הבריכות יש גדר במבוק (עם חריצים) שמסתירה את הבריכה של השכנים.

דק עץ עם מיטות שיזוף, בריכה פרטית  עם מזרוני בריכה ותאורה רומנטית , יכלנו להנות ממים כיפיים וג'קוזי המשקיף לנוף ובחדר הייתה מערכת שמע שניתן לקחת למרפסת, לשים פלייליסט אהוב ופשוט להתנתק. בפרטיות מלאה.

האירוח הוא על בסיס חצי פנסיון חלבי בלבד כשבמהלך היום יש בסלון נשנושים+ ארוחת בופה בשעות הצהריים הכוללת קישים קטנים, כריכים, מאפים, פירות,  מה שלגמרי סוגר את הפינה של הצהריים.

הארוחות בערב ובבוקר מוגשות בחלל הסלון באזור ייעודי בקונספט של מסעדה עם תפריט ומלצר. במקום יש גם ספא אבל בעיני מחיר העיסויים היה יקר מדי אז לא ניסיתי הפעם. החוויה מאד ייחודית ומפנקת ואני ממליצה בחום רב בכל עונות השנה.

צילום: חן רוקח יוזף

 

מלון בצלאל ירושלים

המלון מהמם מעוצב כולו ברוח האומנות הישראלית והלוקיישן פשוט מושלם- לב ירושלים בשכונת נחלאות כמה דק׳ הליכה ואתם בשוק הצבעוני והשוקק. חדרי המלון יפים ומטופחים, ישנם בחדרים עם מרפסת טרסה מפנקת עם מיטות שיזוף לנוף חלום!!! אחה״צ יש happy hour סופר מפנק לאורחי המלון בטרקלין יפיפיה עם שתיה, יינות, נשנושים, קינוחים והכל בשפע! למלון יש גם מרפסת קסומה המשקיפה לנוף פנורמי, בבוקר ארוחת בוקר טעימה עם קרואסונים טריים בסגנון הגשה בופה. הצוות במלון שירותי מאד ואדיב והמלון מספק חופשה ירושלמית צעירה, בסטייל ועם המון מקומות בילוי כיפיים במרחק הליכה.

צילום: חן רוקח יוזף

 

מלון שומאכר חיפה

מלון מתאים כמפלט עירוני לזוגות שמחפשים להטעין מצברים וחופשה קצרה ואיכותית.
המלון הוא מלון בוטיק (40 חדרים) מדהים ביופיו! המלון הוקם בבניין טמפלרי משוחזר שמשלב ישן עם חדש והרבה היסטוריה.
עיצוב המלון מודרני, מרשים וחדשני עם הרבה שיק.
מיקום המלון: ליד המושבה הגרמנית בפינה שקטה בקרבת הגנים הבהאיים ומרכז חיי הלילה סמוך לנמל.

הכניסה בשער למתחם המלון היא בחזקת הפתעה מרגשת! החלל והגינה הגדולה פשוט מהמממת ובכל מקום מלווה מוזיקה נעימה ופינות ישיבה קסומות מובילות אותך לבניין העתיק ולקבלה.
במלון יש לאונג' טרקלין אקסלוסיבי ונעים לישיבה שפתוח לרשות אורחי המלון 24 שעות ביממה שבו מציעים  שתיה חמה.

happy hour החל מ19:00 והכולל יינות ונשנושים טעימים ניתן לשבת בפנים בחלל המעוצב או במרפסת בחוץ עם פינות חמד קסומות. במלון יש 2 מרפסות מהממות, הכי כיף לנוח עם כוס יין מול נוף מטריף! גג שיזוף , פינות צ'יל ומוזיקה רגועה שמכניסה לאווירה. החדרים נקיים ואסתטיים, עיצוב צעיר ומוקפד והגנים הבהאיים השקיפו מבעד לחלון.

ארוחת הבוקר- מקבלים שובר בקבלה עבור מספר אופציות לבחירה של בתי קפה במושבה הגרמנית במרחק הליכה מה שנותן הזדמנות לטייל רגלית ברחובות קסומים. למשכימים מוקדם יש בלאונג' כל הבוקר קפה, תפוזים סחוט ונשנושי בוקר. יש למלון חניה צמודה ונוחה.

המלון מציע גם חדר טיפולים למי שחשקה נפשו בעיסוי אישי/זוגי מפנק.
התחושה במלון מאד משפחתית, צוות המלון מייעץ על מקומות בילוי ומסעדות שוות באזור, ועושים הכל להנעים את החופשה.

חיפה התגלתה כעיר מפתיעה והמלון נתן תחושה של קפיצה קטנה לחו״ל!

 

צילום: חן רוקח יוזף

 

הכותבת היא מנהלת קבוצת הפייסבוק: בדרך לחופשה- המלצות בין חברים

https://www.facebook.com/groups/1586779011535222/