כיכר לחם בשקל: הצעד של רשת הסופרמרקטים נגד עליית המחירים

בתגובה לעליית מחיר הלחם המפוקח, רשת "מחסני השוק" מציעה כיכר לחם בשקל אחד בלבד. מנהלי הרשת אמרו: "לחם הוא מוצר צריכה בסיסי שלטעמנו אמור להיות נגיש לכולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 14:43 יח בתמוז התשפב

כיכר לחם בשקל: הצעד של רשת הסופרמרקטים נגד עליית המחירים
לחם בשקל, צילום: רשת מחסני השוק

בשבוע שעבר פרסמנו כי מחירי הלחם המפוקח יעלו ב-20% החל מהיום (א'). בהמשך לידיעה רשתות המזון רמי לוי, שופרסל, ויקטורי ויוחננוף הסכימו לבקשת שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי לעכב זמנית את עליית מחירים. הבוקר (א') רשת "מחסני השוק" הגיבה באופן שונה לעליית המחירים של הלחם שבפיקוח.

במחסני השוק, הודיעו היום כי בסניפי הרשת כיכר לחם פרוס שבפיקוח יימכר בשקל בלבד. המבצע תקף בכל 62 סניפיה ברחבי הארץ ובאתר האונליין, ומוגבל לשני כיכרות לחם ללקוח בקניה אחת.

על פי הודעת הרשת מהלך זה נועד לאותת לממשלה לחזור בה מהחלטתה לייקר את הלחם בפיקוח ולאפשר לכולם – ללא יוצא מן הכלל, לרכוש לחם, שהוא מוצר צריכה בסיסי. "האיום על העלאת מחיר הלחם בפיקוח, הוא אחד הקווים האדומים שאל לנו לחצותם בחברה הישראלית, כחלק מהמלחמה על יוקר המחיה. לחם הוא מוצר צריכה בסיסי שלטעמנו אמור להיות נגיש לכולם ועל כן, כצעד מחאתי להחלטה זו, אנו ברשת לוקחים את המושכות לידינו ונשווק לחם פרוס בפיקוח של המותגים השונים בשקל אחד בלבד".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן