נחתם ההסכם עם קארפור: הסניפים הראשונים ייפתחו בחודשים הקרובים

חודש אחרי החתימה על מזכר ההבנות בין הצדדים, אלקטרה וענקית הקמעונאות הצרפתית חתמו על הסכם רשמי לתקופה של 20 שנה. במסגרת ההסכם, למעלה מ-150 סניפי רשת יינות ביתן ישופצו באופן הדרגתי והסניפים הראשונים ייפתחו לפני סוף 2022

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 04/04/22 13:12 ג בניסן התשפב

נחתם ההסכם עם קארפור: הסניפים הראשונים ייפתחו בחודשים הקרובים
150 סניפים ייפתחו בישראל, צילום: שאטרסטוק

יש הסכם: אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ) דיווחה היום (ב') כי חתמה על הסכם עם ענקית הקמעונאות קארפור לפתיחת רשת סופרמרקטים בישראל תחת המותג Carrefour. הסכם הזכיינות נחתם חודש אחרי חתימת מזכר ההבנות בין הצדדים והוא יהיה תקף ל-20 שנה, עם הארכה אוטומטית לתקופה זהה ואפשרות להארכה נוספת לעוד 20 שנים.

במסגרת ההסכם, למעלה מ-150 סניפי רשת יינות ביתן ישופצו באופן הדרגתי ויותאמו לסניפים של קארפור, כאשר הסניפים הראשונים תחת המותג החדש ייפתחו לפני סוף השנה הנוכחית. עוד קודם לכן צפויה קבוצת יינות ביתן להתחיל למכור בסניפיה מוצרים של קארפור. 

עוד סוכם כי ליינות ביתן תינתן האפשרות לייצר בישראל חלק מהמוצרים ולשווקם תחת המותג קארפור. הצדדים יפעלו בחודשים הקרובים להסדרת היקף מגוון המוצרים ולהרחבתו, להסדרת מגבלות כשרות, לאטרקטיביות מחירי המוצרים ולקביעת מועדי פתיחת החנויות בהתאם. תמורת הזכיינות תכלול תשלום ראשוני שייפרס על פני מספר שנים, בתוספת תשלומים שישולמו כשיעור מההכנסות.

קארפור היא הקמעונאית הבינלאומית הגדולה ביותר  שנכנסה עד היום לישראל, עם כ- 13,900 סניפים ומחזור מכירות של 81.2 מיליארד אירו.  

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שוימר אמר: "ההסכם עם קארפור הוא מהלך משנה שוק שפותח את ישראל לעולם. הוא עתיד לייצר מהפך לצרכנים וגם הזדמנות אדירה לספקים הישראלים שיתאפשר להם למכור את מוצריהם בכל אלפי סניפי קארפור בעשרות מדינות. זהו אחד מתאגידי המזון הגדולים בעולם ואני שמח מאוד שהם בחרו בנו להכניס את קארפור לישראל. הנהלת קארפור רואה חשיבות רבה בכניסה לישראל והביעה את מחויבותה המלאה להצלחת המהלך. כבר בקרוב נראה צוותים של קארפור שיגיעו לישראל ללוות את תהליך בניית הרשת והמותג בארץ. אין לי ספק כי היכולות האדירות של קארפור יבואו לידי ביטוי עד מהרה בשוק המקומי לטובת כלל הצרכנים בישראל".