לא רק חלב באמצע הלילה: פז חתמה על הסכם מפתיע עם כ.א.ל

חברת הדלק הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת כרטיסי האשראי הגדולה, כאשר מעתה חברי מועדון הלקוחות Yellow יוכלו לקבל הלוואות דרך האפליקציה. אורך ההסכם הראשוני הוא ל-3 שנים וניתן להאריכו בשנתיים נוספות

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 20/02/22 11:24 יט באדר א'

לא רק חלב באמצע הלילה: פז חתמה על הסכם מפתיע עם כ.א.ל
תחנת דלק של פז, הלוואות באפליקציה, צילום: Yossi Aloni/Flash90

רשת תחנות הדלק "פז", הודיעה הבוקר (א') כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת כרטיסי האשראי כ.א.ל ותאפשר לחברי מועדון הלקוחות של Yellow לקבל הלוואות באמצעות האפליקציה.  בחברה מציינים כי ההלוואות יינתנו על ידי חברת כרטיסי האשראי ויהיו באחריותה.

מהודעת החברה שפורסמה הבוקר לבורסה, צויין כי "פז" מעוניינת "לבצע יוזמות ופרויקטים בתחום הקמעונאות, להעשיר את הצעות הערך ללקוחותיה - בפרט באמצעים דיגיטליים ולשפר את תכנית נאמנות הלקוחות, לרבות בדרך של ייצור שיתופי פעולה עסקיים רלבנטיים". 

לפי ההסכם שחתם בין שתי החברות, תקופת שיתוף הפעולה היא לשלוש שנים ולחברת הדלק ניתנה האופציה להאריך את תקופת ההסכם בשתי תקופות נוספות של שנה בכל פעם. ניתן יהיה לסיים את ההסכם מוקדם יותר בהתקיים עילות מסוימות הנוגעות להיקפי הפעילות.

ההסכם מסדיר את התמורה שתשלם כ.א.ל לחברה, הנגזרת מרווחי חברת כרטיסי האשראי מההלוואות שיועמדו במסגרת הפעילות לחברי מועדון הלקוחות של Yellow. "ההתקשרות האמורה נעשתה כחלק מפעילותה של החברה להרחבת קשת הצעות הערך לחברי מועדון הלקוחות שלה, בדגש על העולמות הפיננסיים, אשר כוללים עד כה גם שיתוף פעולה עם הראל חברה לביטוח בע"מ. החברה ממשיכה לפעול לפיתוח והרחבת עסקיה בתחומים אלה", סיכמו בחברת הדלק.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן