אפל שוברת שיאים: מטלית לניקוי אייפון ב-19 דולר אוזלת מהמלאי

Apple ידועה במחיריה המופקעים, גם לאביזרים חסרי כל ייחוד: מעמד למחשב ב-999 דולר ועוד שלל פריטים | וכמה זמן תצטרכו להמתין בכדי לקנות מטלית פשוטה לניקוי המסך?

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/21 11:39 כו בחשון התשפב

אפל שוברת שיאים: מטלית לניקוי אייפון ב-19 דולר אוזלת מהמלאי
צילום: shutterstock

אפל היא תופעה שקשה לעמוד על טיבה. מצד אחד יוקרה וקלאס שמופצים לכל עבר, ביצועים שקשה להתחרות בהם וחדשנות מעוררת השתאות, ומצד שני בדלנות והתנשאות שמקשות על המשתמשים, מחירים מופקעים לאביזרים סטנדרטיים ואווירה כללית של לא-אכפת-לנו-ממכם.

המוצר התורן להימכר במחיר שקשה לדמיין הוא מטלית מיקרופייבר פשוטה לניקוי המסך, מטלית שכדי להצטייד בה תצטרכו להיפרד מ-19 דולר, כ-60 שקלים, ולהמתין כשלושה חודשים. על פי אתר החברה, המטלית מיוצרת מחומר רך ומונע שריטות, היא תנקה כל מסך ביעילות ובטיחות והיא מתאימה לניקיונם של 88 מוצרי אפל. גודלה של המטלית הוא 16 על 16 ס"מ וממותגת בסמליל אפל.

במה היא שונה מכל מטלית מיקרופייבר אחרת? ובכן, לא בהרבה. הרשת רעשה וגעשה, אך נראה כי הנתונים לא עניינו את הקונים. הביקוש למטלית עלה ועלה עד שזמן ההמתנה לקבלת המטלית עם משלוח הגיע לשיא של 10-12 שבועות. מה באפל יודעים שאנחנו לא? לאלוקים פתרונים.

מטלית הניקוי. יותר מ-60 שקלים

מטלית הניקוי. יותר מ-60 שקלים צילום: צילום מסך

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן