דיווח: זה השדרוג הבא של האייפון

חברת אפל לא מפסיקה להוביל את שוק הטלפונים עם החידושים המיוחדים שלה. לקראת אייפון ההשקה של אייפון 13 מגיע דיווח מעניין על השידרוג שהחברה מתכננת להכניס למכשיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/21 10:48 כו בתמוז התשפא

דיווח: זה השדרוג הבא של האייפון
אייפון, צילום: shutterstock

חברת אפל משיקה בקרוב את האייפון החדש ובעולם מחכים לראות מה יחדשו בענקית הטכנולוגיה. דיווח שמגיע מכיוונו של מדליף מפורסם חושף את הצעד הבא של חברת אפל, לטענתו השדרוג יכנס כבר לאייפון 13 שיושק בקרוב.

אחד החידושים המרכזיים באייפון 12 היה טכנולוגיית ההטענה האלחוטית ולקראת ההשקה של אייפון 13 מגיעים דיווחים כי הטכנולוגיה תשתדרג משמעותית. בין היתר אפשרות לטעינה הפוכה שתכלול העברת סוללה בין מכשיר אחד למשניהו.

על הדיווח אחראי המדליף המפורסם מקס וויינבאך, לטענתו יגדל משמעותית הסליל המגנטי בגב המכשיר כך ששטח הטעינה יהיה גדול יותר. הטעינה האל חוטית תשתדרג ובין היתר מכשיר אייפון יוכל להטעין גם את אוזניות האיירפודס. האפשרות כבר קיימת במכשירים של המתחרות של אפל כך שהפעם אין שינוי מהפכני בשוק.

על פי כל השמועות, המכשירים החדשים צפויים להיחשף ב-13 ב-7 או ב-14 בספטמבר והמכירות יתחילו בשבוע השלישי לחודש ספטמבר. לפי דיווח בסין, גם הסוללה עצמה צפויה להתחזק בעד 10 אחוזים, שידרוג משמעותי למשתמשים.

אפל ממשיכה לבלוט בשוק הישראלי ורק לאחרונה השיקה בישראל את שירות האפל פיי. מיכאל שטקל משתמש ותיק של מכשירי אפל שחיכה ששירות התשלומים יגיע לישראל, מספר לחדשות כיפה: "השימוש באפל פיי נוח מאוד, הוא מתאפשר במקומות רבים, בסופר, באוטובוס, בקורקינטים החשמליים ואפילו עם אפליקצית תן ביס" 

התשלום מתאפשר מעל 300₪ גם בלי להזין קוד סודי - בגלל שההזדהות היא עם הפנים / אצבע - זו הזדהות מספיקה לרגולטור על הבנקים. אפשר להשתמש בשירות בכל אייפון מאז ה6 (6, 6s, Se, 7,s,+,8,s,+, X.., Se2, 11, 12).


סקירה של האייפון 12 בישראל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן