החל מהיום: חובה להציג תו ירוק בתחילת טסט

למרות הירידה בתחלואת הקורונה, על תלמידי הנהיגה תחול חובת הצגת תו ירוק במבחני הנהיגה המעשיים. שרת התחבורה מיכאלי: "צעד מחויב המציאות שישמור על חיי מורי הנהיגה, ובמקביל יאפשר המשך שגרת פעילות תקינה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 24/10/21 11:41 יח בחשון התשפב

החל מהיום: חובה להציג תו ירוק בתחילת טסט
תו ירוק בכניסה לטסט, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לפני כחודש, הנחתה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי את מנכ"לית משרדה מיכל פרנק וגורמי המקצוע במשרד, לקדם עם משרדי הבריאות והמשפטים, את התקנות שיחילו את התו הירוק גם על בחינות הנהיגה המעשיות. 

היום (א') תיכנס התקנה לתוקף ותלמידי הנהיגה יחויבו להציג תו ירוק במבחני הנהיגה המעשיים. מטרת התקנה היא להבטיח גם את רציפות השירות לציבור הנבחנים והנבחנות ולשמור על בריאותם של הבוחנים והבוחנות, שגילם הממוצע עומד על 55, והם שוהים בחלל קטן וסגור, עם תחלופה גבוהה של נבחנים לאורך היום.

"הצגת תו ירוק במבחני נהיגה מעשיים היא צעד מחויב המציאות שישמור על חיי מורי הנהיגה, ובמקביל יאפשר המשך שגרת פעילות תקינה וקיום המבחנים עבור תלמידות ותלמידי הנהיגה", אמרה שרת התחבורה מיכאלי והדגישה כי, "חיי מורי הנהיגה אינם הפקר, ואני שמחה שלאחר ניסיונות שכנוע מרובים, החליטו משרד הבריאות ומשרד המשפטים להירתם לצעד הכל כך מובן מאליו. אני קוראת לתלמידות ותלמידי הנהיגה, שמרו על הכללים, הקפידו על ההנחיות ושמרו על המורים שלכם בריאים".