מרב מיכאלי: החל מאוקטובר לא צריך לחדש רישיון נהיגה

שרת התחבורה אמנם נמצאת בארצות הברית אבל לא שכחה לשלוח מתנה לחג | היום הודיע השרה על ביטול אחד מההליכים הבירוקרטים השנואים: חידוש רישיון בכל עשר שנים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 05/09/21 21:14 כח באלול התשפא

מרב מיכאלי: החל מאוקטובר לא צריך לחדש רישיון נהיגה
מרב מיכאלי, צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90

שינוי משמעותי במשרד התחבורה. כל ישראלי רגיל לשלם הרבה על הרישיון שהוא מחזיק. אם בהליך הקבלה ואם באגרות סביב חידוש הרישיון בכל עשר שנים, למרות שלא חל שינוי ביכולת הנהיגה. היום (א') הודיעה שרת התחבורה מרב מיכאלי על שינוי משמח.

מיכאלי הודיעה כי החל מאוקטובר רישיון הנהיגה יהיה תקף עד גיל 70. על השינוי סיפרה השרה בחשבון הפייסבוק שלה, מיכאלי כתבה: "מתנה ממשרד התחבורה וממני אליכןם לכבוד החג והשנה החדשה – החל מחודש אוקטובר הקרוב לא תצטרכו לחדש את רישיון הנהיגה שלכןם כל עשר שנים, אלא הוא יהיה תקף עד גיל 70." מיכאלי סיפרה על עוד שני שינויים: "כן כן, מעכשיו אפס בירוקרטיה באשר לחידוש רישיון הנהיגה, זאת בנוסף לביטול החובה לשאת את רישיון הנהיגה עליכןם בכל עת".

השרה הוסיפה, "הבטחתי כשנכנסתי למשרד התחבורה לשפר את השירות עבורך. ואנחנו על זה, יש הרבה מה לסדר והרבה מה לייעל, זה לוקח זמן והמערכת היא מורכבת, אבל צעד צעד אנחנו משנות את המציאות שלכן ושלכם".

לסיום כתבה מיכאלי: "ולפני שתגידו שיש עוד הרבה מה לסדר ולתקן באגפים השונים של המשרד – אני יודעת. אני מכירה את כל הבעיות ואני עובדת יחד עם צוות של מקצועניות ומקצוענים כדי שנתקדם עוד צעד ועוד צעד קדימה. אז לכבוד השנה החדשה, הנה לכןם רפורמה שעושה הרבה פחות בירוקרטיה ויותר שקט לעסוק בחיים עצמם. חג שמח".


(מיכאלי במסר לבני הישיבות).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן