הערכה: נתניהו ימשוך את בקשת החסינות

ראש הממשלה צפוי למשוך את בקשת החסינות, כיוון שאיננו צפוי לקבל רוב בועדת הכנסת, לכשתתכנס. ראשי סיעות הקואליציה יחרימו את מליאת הכנסת שצפויה לכנס את ועדת החסינות. "התנהלות מחפירה ודורסנית"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 27/01/20 10:08 א בשבט התשפ

הערכה: נתניהו ימשוך את בקשת החסינות
נתניהו. ימשוך את הבקשה לחסינות?, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

סיעות הקואליציה יחרימו את כינוס מליאת הכנסת, בו צפויה לאשר הכנסת הקמת ועדה בעניין חסינות נתניהו. מדיווח של ישראל היום עולה כי ראש המפלגות לא יגיעו לכנס שחל שמחר, ובד בבד, על פי הערכות, ראש הממשלה בנימין נתניהו אף צפוי למשוך את בקשת החסינות, כיוון שהוא מבין שלא צפוי לו רוב בועדת הכנסת, לכשתתכנס.

יו"ר הנהלת הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד), אמר: "הקואליציה לא תשתתף בדיוני המליאה להקמת ועדת הכנסת. האופוזיציה מתנהלת בצורה מחפירה ודורסנית באמצעות רוב מקרי שהושג על ידי כחול לבן. לא נשתף פעולה בקמפיין הבחירות שלהם 'רק לא ביבי'".

דבריו של זוהר נאמרו לאחר התייעצויות שקיים עם ראשי סיעות ש"ס, יהדות התורה וימינה. ח"כ מקלב (יהדות התורה) התייחס לדברים ואמר: "החלטנו לתמוך בהצעה של הליכוד משום שנעשים פה מהלכים פוליטיים שנועדו לפגוע בראש הממשלה." מכחול לבן נמסר בתגובה: "חבל שראש ממשלת המעבר ממשיך לבזות את הכנסת ואת המשטר הדמוקרטי ומסרב שגם אנשיו ישתתפו בדיון בבקשת החסינות, חסינות שהוא יזם וביקש כדי להימלט מהדין. נתניהו ביקש דיון על חסינותו - נתניהו יקבל".