חיים כץ על הפריימריז: "אקבל החלטה משותפת עם נתניהו"

יו"ר מרכז הליכוד הודיע כי קיבל את פניותיהם של גדעון סער, הדורש קיום פריימריז לראשות הליכוד, ושל ניר ברקת שמציע פריימריז למ"מ יו"ר הליכוד, ואמר כי יקבל החלטה משותפת יחד עם ראש הממשלה

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 24/11/19 12:28 כו בחשון התשפ

חיים כץ על הפריימריז: "אקבל החלטה משותפת עם נתניהו"
ראש הממשלה נתניהו, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ והשר לשעבר חיים כץ, אומר הבוקר (א') כי קיבל את פניותיהם של חברי הכנסת גדעון סער וניר ברקת, המבקשים לקיים בחירות, במתכונת זו או אחרת, במפלגה, והבהיר כי יקבל את ההחלטות יחד עם ראש הממשלה.

לדברי כץ: "אפגש עם ראש הממשלה ויו"ר תנועת הליכוד בנימין נתניהו, וביחד נקבל החלטה, כאשר רק טובת המדינה והמפלגה לנגד עינינו".

כזכור, ח"כ גדעון סער דורשלקיים פריימריז לראשות המפלגה. בראיון בערוץ 12 אמש אמר סער כי נתניהו לא יצליח להקים ממשלה גם בעתיד, כפי שלא הצליח בפעמיים האחרונות. מנגד, הציע ח"כ ניר ברקת לקיים פריימריז לממלא המקום של יו"ר המפלגה, שיחליף אותו במידה וייצא לתקופת נבצרות.

חיים כץ

ח"כ חיים כץצילום: יונתן זינדל/פלאש 90

בעניין ביטול הפריימריז לרשימת המפלגה, לקראת הבחירות לכנסת ה-23, בהנחה שאכן יוקדמו ויתקיימו בחורף הקרוב, אמר כץ כי יש לכנס את מרכז הליכוד: "כפי שסוכם ביני לבין יו"ר התנועה, וכפי שדיווחתי לסיעת הליכוד לפני כשבוע, יש לכנס את מרכז הליכוד לטובת ביטול הבחירות לרשימת המפלגה לכנסת. זאת היות וחברי הכנסת שנבחרו כיהנו בכנסת מעבר ולא בכנסת פעילה". הסביר.

כזכור, גם בבחירות הקודמות אישר מרכז הליכוד את ביטול הפריימריז לרשימה לכנסת ואת הקפאת תוצאות הפריימריז, כפי שהוכרעו בחורף שעבר. נראה כי אם אכן יתקיימו בחירות, מרכז הליכוד יקפיא את הרשימה הקיימת, ולא יתקיימו פריימריז.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן