סער פנה רשמית: לקיים פריימריז בליכוד

לאחר שדרש זאת בפומבי, גדעון סער פנה ליו"ר מרכז הליכוד חיים כץ, בדרישה לקיים 'פריימריז בזק', לראשות הליכוד בשבועיים הקרובים, במטרה למנוע הליכה נוספת לבחירות

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 24/11/19 08:26 כו בחשון התשפ

סער פנה רשמית: לקיים פריימריז בליכוד
נתניהו וסער. ראש בראש?, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ח״כ גדעון סער (הליכוד) פנה הבוקר (א') ליו"ר מרכז הליכוד ח״כ חיים כץ, ביוזמה דחופה לכנס את מרכז הליכוד, זאת על מנת לקבוע פריימריז בזק לראשות הליכוד עוד לפני שתסתיים תקופת 21 הימים, שבסיומה הכנסת תתפזר באופן אוטומטי.  

הפנייה של סער מגיעה בהמשך לדבריו אמש בחדשות 12, שם דרש לקיים בחירות בזק לראשות הליכוד, וטען כי ראש הממשלה נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה פעם נוספת. סער הדגיש בפנייתו כי בכוחו של מהלך זה למנוע התדרדרות המדינה לבחירות שלישיות, אותן הגדיר ראש הממשלה נתניהו רק לפני ימים ספורים כ"טירוף מערכות". 

עוד הוסיף סער כי מאחר שניתן להקים ממשלה עוד בכנסת הנוכחית יש לפעול לסיום המשבר הפוליטי במדינה הנמשך כבר כשנה. לטענתו, ניתן לקיים פריימריז כאלה תוך כשבועיים. בפניה הזכיר סער כי בשנת 2002 התקיימו פריימריז (בין ראש הממשלה דאז, אריאל שרון, לבנימין נתניהו שכיהן אז כשר האוצר) תוך כשלושה שבועות, כשמספר החברים בעלי זכות הבחירה היה אז כמעט פי שלושה מאשר היום. 

סער ביקש מכץ לבוא בדברים עם מנהלת הליכוד לקידום הרעיון באופן מעשי "למען טובת התנועה והמדינה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן