חברי גוש הימין יקיימו פגישה מורחבת

כל 55 חברי סיעות 'בלוק ה-55' יקיימו ישיבה משותפת בכנסת, לאחר שראשי הסיעות השתמטו אחד אחרי השני מ"עצרת החירום" של הליכוד הערב. המטרה נשארה אותה המטרה - למנוע ממשלת מיעוט

חדשות כיפה יהונתן קליין ומירב כהן, חדשות כיפה 17/11/19 13:33 יט בחשון התשפ

חברי גוש הימין יקיימו פגישה מורחבת
ראשי גוש הימין בפגישתם בכנסת לפני שבועיים, צילום: הותר לשימוש

המאמצים של נתניהו לשמור על גוש הימין ולמנוע ממשלת מיעוט הנשענת על הרשימה המשותפת צוברים תאוצה. לאחר שהובהר כי כל ראשי סיעות הימין לא ישתתפו הערב ב"עצרת החירום" שמארגן הליכוד בגני התערוכה הערב (א'), הודיע ראש הממשלה כי מחר תתקיים ישיבה משותפת לכל 55 חברי ה'בלוק', בכנסת.

ראשי סיעות הימין נפגשו היום עם ראש הממשלה, כאשר את הימין החדש ייצגה ח"כ איילת שקד, ושר הביטחון בנט נעדר בעקבות דיון ביטחוני בקריה בתל אביב. אחר הצהריים ייפגש נתניהו עם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן.

כזכור, ביום רביעי בלילה יפקע המנדט של בני גנץ להרכבת ממשלה, ויחלו 21 הימים בהם כל אחד מחברי הכנסת יכול להביא 61 חתימות ולהציג ממשלה בראשותו. עם פקיעת המנדט של גנץ תרד סופית ורשמית מהפרק אופציית ממשלת המיעוט, ממנה חוששים כל כך - לפחות כלפי חוץ - בסביבת נתניהו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן