ליברמן: הליכוד והערבים מתואמים בחוק המצלמות

יו"ר ישראל ביתנו הצהיר כי מפלגתו תתמוך בחוק המצלמות, על אף ש"הוא לא יעבור", וטען כי מדובר בתיאום בין הליכוד לרשימה המשותפת: "שתיהן בעלות אינטרס עליון ללבות את האש וכל הזמן להתקוטט על הנושא"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 08/09/19 11:15 ח באלול התשעט

ליברמן: הליכוד והערבים מתואמים בחוק המצלמות
ליברמן במעלה אדומים, הבוקר, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תיאום בין הליכוד לרשימה המשותפת? יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ביקר הבוקר (א') בעיר מעלה אדומים, והצהיר כי ישראל תחיל את ריבונותה במעלה אדומים, לאחר הקמת הממשלה: "בקדנציה הבאה נוכל להחיל ריבונות ישראלית במעלה אדומים ולפתור את כל הבעיות של האזור, גם של תעסוקה, גם של הבנייה וגם של מעבר חופשי לירושלים", הבטיח ליברמן.

כמו כן התייחס לנושא האקטואלי של היום, חוק המצלמות, וטען כי יש תיאום בין המפלגות הערביות לבין הליכוד בנושא החוק, כי לשני הצדדים יש אינטרס להלהיט את הרוחות סביבו: "ברור שעבור נתניהו נושא המצלמות זה תחליף ל'ערבים נוהרים לקלפיות', וכמו שהוא רץ והתנצל מול הערבים אז, ברור שבמקרה הזה יש תיאום מוחלט בין הרשימה המשותפת לליכוד. שתיהן בעלות אינטרס עליון ללבות את האש וכל הזמן להתקוטט על הנושא". ליברמן הצהיר כי מפלגתו תתמוך בחוק, גם אם לא יהיה לו רוב בכנסת, אך לדבריו, "ברור שהוא לא יעבור".

ליברמן המשיך בביקורו בעיר בקו התקיף שהוא מוביל נגד הציבור החרדי, ואמר כי ישראל ביתנו תסכים לתמוך בחינוך העצמאי בתנאי שיהיו בו לימודי ליבה: "לא ניתן תמיכה ממשלתית לחינוך עצמאי מבלי שיכניסו את לימודי הליבה קרי אנגלית, מתמטיקה ומדעים לתוכנית הלימודים. ראש העיר מעלה אדומים פעל נכון כשלא הסכים לתת לבית ספר של ש"ס ושל רשת 'אל המעיין' להקים פה בית ספר. מעלה אדומים היא עיר גדולה עם אופי פלורליסטי, רוב האוכלוסייה חילונית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן