איילת שקד מגיבה: "לא היתה שום התערבות שלי בתיקים פליליים"

איילת שקד התראיינה הבוקר לאיילה חסון והגיבה על האשמות: "לא דיברתי עם היועץ המשפטי לממשלה על תיקי ראש הממשלה. לשר משפטים אין שום השפעה על חקירות. היועמ"ש הוא אדם ישר לחלוטין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/19 09:17 יט באב התשעט

איילת שקד מגיבה: "לא היתה שום התערבות שלי בתיקים פליליים"
יו"ר הימין החדש איילת שקד, צילום: פלאש 90

אמש פורסם כי איילת שקד שלחה שליחים שונים אל סביבת ראש הממשלה במטרה לנסות לשכנעם לשריינה בליכוד, תוך הבטחות ל"נאמנות מוחלטת" ולסיוע לנתניהו בענייניו המשפטיים. על פי הפרסום, אחד השליחים, ששמם לא הוזכר, אמר לראש הממשלה כי "היא ככה עם מנדלבליט", בתארו קרבה הדוקה עם היועץ המשפטי לממשלה, והוסיף: "היא שולטת בו, היא יודעת להשפיע עליו. היא קרובה אליו. אם היא לא תשלוט במשרד המשפטים ברור שביבי הולך לכלא". עוד אמר שליח נוסף מטעמה של שקד: "רק היא יכולה להביא לביבי את החסינות. היא יודעת לצאת להסביר בתקשורת למה החסינות מוצדקת. יש לה אמינות, היא לא מירי רגב". ואחר הבטיח: "נאמנות מוחלטת, היא תתמוך בראש הממשלה בכל דבר".

הבוקר הגיבה שקד לדברים בראיון לרדיו 103 ואמרה: "אם מישהו העביר מסרים, זה נעשה לא בידיעתי ולא ברשותי. הדבר הזה לא היה לא על דעתי, לא על דעתי, לא בשמי ולא ביוזמתי. אם מישהו פעל, הוא עדשה את זה על דעת עצמו". והוסיפה: ""לא דיברתי עם היועץ המשפטי לממשלה על תיקי ראש הממשלה. לשר משפטים אין שום השפעה על חקירות. היועמ"ש הוא אדם ישר לחלוטין".



שקד הבהירה כי : "מעולם לא התערבתי בתיקי רוה"מ והיועמ"ש לא עירב אותי. אין שום סיכוי בעולם שאביחי מנדלבליט דיבר על תיקי ראש הממשלה עם מישהו מחוץ למעגל קבלת ההחלטות. לא היתה שום התערבות שלי בתיקים פליליים. קשה לי להאמין שאיימי פלמור עשתה את זה".

במקביל הוציאו חברי הרשימה של שקד גיבוי ליו"ר הרשימה. בנט פרסם אתמול כי: "איילת שקד היא אידיאליסטית שנכנסה לפוליטיקה כדי לעשות טוב למען אזרחי ישראל. כשרת משפטים היא פעלה בצורה אמיצה כאשר רק טובת המדינה עומדת למול עיניה. אם אכן מישהו נתן הצעה כזו בוודאי זה לא היה בשליחותה. שקד תוביל את מפלגת ימינה להצלחה גדולה בבחירות למרות המתקפות האישיות נגדה."

והשר סמוטריץ הודיע כי הוא לא מופתע וכתב: "או, חיכינו לזה. ומוקדם מהצפוי מתחילים פה להילחץ. אז מבקש מכם, תמשיכו. כל התקפה שלכם על איילת שקד ועל שאר חברי הרשימה רק תביא לימינה עוד ועוד תומכים, עוד ועוד מנדטים. אז מחכים בסבלנות רבה לקשקוש הבא."

סגנית ראש העיר חגית משה ויור הבית היהודי בירושלים יוצאת להגנתה של אילת שקד. "כולם מבינים שאילת שקד היא כח עולה ושהציונות הדתית תחת הנהגתה היא כח פוליטי משמעותי ולכן יש נסיונות נואשים  לפגוע באילת שקד. אני מכירה היטב את אילת שקד מזה שנים וסמוכה ובטוחה שאין שחר לטענות נגדה. אילת שקד ישרה ונקייה ושום השמצה  לא תפגע בה. מי שלא רוצה את שקד כשרת משפטים יקבל אותה כראש ממשלה

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן