גפני נגד ליברמן: רוצה לנהל מדינה עם חמישה מנדטים

יו"ר דגל התורה דיבר על הקשיים במו"מ של החרדים עם הליכוד, ועל האיום של ישראל ביתנו כי לא יצטרפו לממשלה אם תנאיהם לא יתקבלו: "אם הוא חושב שעם החמישה מנדטים שלו הוא ינהל את המדינה, שימשיך לחלום"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 14/05/19 13:15 ט באייר התשעט

גפני נגד ליברמן: רוצה לנהל מדינה עם חמישה מנדטים
ליצמן וגפני. המו"מ מתעכב, צילום: פלאש 90

המו"מ הקואליציוני מסתבך? יו"ר ועדת הכספים ודגל התורה, ח"כ משה גפני (יהדות התורה) אמר היום (ג') ב'כאן', כי ישיבת המשא ומתן של מפלגתו עם הליכוד נדחתה: "ישיבת המו"מ נדחתה. הערב תתכנס הסיעה שלנו ולפי זה נראה איך לקבל את החלטות עם נתניהו. לא ביטלנו את הפגישה, רק דחינו אותה. כי יש לנו עידכונים מהפגישה אמש שלי ושל סגן השר ליצמן עם ראש הממשלה".

ההערכה במערכת הפוליטית היא כי הסיעות החרדיות קרובות לסיכום על כניסה לממשלה, אך החתימה תחכה לשבוע הבא, זאת בעקבות חילולי השבת הצפויים בשבת הקרובה סביב אירועי האירוויזיון.

שר הבטחון לשעבר אביגדור ליברמן

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמןצילום: יונתן סינדל פלאש 90

גפני התבטא בנושא איומיו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כי אם חמשת התנאים של מפלגתו לא ימולאו, היא לא תיכנס לממשלה, ואמר כי "אם הוא חושב שעם החמישה מנדטים שלו הוא ינהל את המדינה, שימשיך לחלום".

אחד התנאים של ישראל ביתנו הוא ראשות ועדת הפנים, גפני דחה את הדרישה ואמר כי "מה זה הדבר הזה שהוא פתאום רוצה את ועדת הפנים, אנחנו ביקשנו את ראשות ועדת הפנים - אנחנו מבינים בזה הרבה יותר ממנו. מה הוא מבין בזה?!"