"דין בנימין כדין תל אביב": הציוץ של הח"כית מהקואליציה שעורר סערה

חברת הכנסת לימור סון-הר מלך השוותה בין הסיייר שנרצח בפיגוע למתיישב שנעצר לאחר שירה למוות בפלשתיני בעימות האלים בבנימין: "מציעה למערכת הבטחון להפנות את כוחותיה לטיפול בקני הטרור במקום לרדוף את תושבי בנימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/23 23:36 יח באב התשפג

"דין בנימין כדין תל אביב": הציוץ של הח"כית מהקואליציה שעורר סערה
לימור סון הר מלך, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות הפיגוע הירי בתל אביב שאירע הערב (מוצאי שבת) והעימות האלים בין ישראלים לפלשתינים בבנימין, חברת הכנסת מעוצמה יהודית, לימור סון-הר מלך צייצה ציוץ שעורר סערה לאחר שהשוותה בין הסיייר שנרצח למתיישב שנעצר לאחר שירה למוות בפלשתיני.

"דין בנימין כדין תל אביב", כתבה סון-הר מלך, "כאשר סייר בטחון בתל אביב מחסל מחבל הוא זוכה לתשואות מכל גורמי הבטחון אבל כשיהודי מגן על חייו בבנימין מפני המון ערבי הקם להורגו הוא נעצר בעודו פצוע. מציעה למערכת הבטחון להפנות את כוחותיה לטיפול בקני הטרור במקום לרדוף את תושבי בנימין האוחזים במסירות בארצנו".

https://twitter.com/limor_sonhrmelh/status/1687899956735062016

הח"כית הסרוגה במתקפה חריגה: "האלוף מגבה מחבלים"

נזכיר כי בשבוע שעבר, הצטרפה סון-הר מלך לביקורת חריפה של חבר הכנסת אביחי בוארון על אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס. בראיון לישראל כהן וארלנגר ב"קול ברמה" אמרה חברת הכנסת כי "האלוף פוקס מגבה מחבלים ובצד השני מתעמר בתושבי יהודה ושומרון. אני חד משמעי מגבה את דבריו של ח"כ אביחי בוארון. באופן עקבי יש דאגה לרווחתם של תושבי איו"ש הפלשתינים - ונגד התושבים היהודים".

יהודה פוקס

יהודה פוקס צילום: דובר צה"ל

מאוחר יותר, ראש הממשלה, בנימין נתניהו פרסם הודעת גינוי נגד הח"כים שתקפו את האלוף פוקס. "ההשתלחות באלוף יהודה פוקס אינה מקובלת ואינה ראויה" כתב נתניהו. ראש הממשלה ציין בהודעתו כי האלוף פוקס הוא קצין מצוין ומוערך שפועל ללא הרף להגן על אזרחי ישראל באשר הם".