היועץ של בן גביר מגיב להדחת אלמוג כהן: "יש פה תחרות יפה"

לאחר הדחתו של חבר הכנסת מוועדת חוץ וביטחון והעקיצה לעבר ראש מפלגתו בן גביר, מגיב יועצו של השר חנמאל דורפמן: "אני מצפה מחבר כנסת שהוא חבר בסיעה, לתמוך במאבק ולא לעשות הפוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 11:07 ד בסיון התשפג

היועץ של בן גביר מגיב להדחת אלמוג כהן: "יש פה תחרות יפה"
חנמאל דורפמן ובן גביר, מגיב לכהן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגיב לחבר הכנסת: לאחר שהשר בן גביר הודיע אמש (ג') לחבר הכנסת אלמוג כהן על הדחתו מוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, הגיב כהן ועקץ גם את יועצו ומקורבו של בן גביר, חנמאל דורפמן. הבוקר השיב דורפמן לטענות ובראיון ל"רשת ב" אמר: "בזמן שאנחנו ניהלנו משא ומתן בשבועיים האחרונים עם שר האוצר, על מנת להגדיל את תקציב משרד הנגב והגליל. הוא הלך להגיד כמה סמוטריץ' בעד הנגב".

"אני רואה כל היום את התדרוכים של אלמוג"

"אני מצפה מחבר כנסת שהוא חבר בסיעה שמנהלת מאבק על תקציב, לתמוך במאבק ולא לעשות הפוך" אמר דורפמן והוסיף: "הוא בא ואומר, דווקא השר נתן תקציבים לנגב, אני חושב שזה פגע במאבק שלנו כעוצמה יהודית. חבר כנסת צריך להשתתף במאבק, כשבא אלמוג כהן ואומר שדווקא האוצר כן תקצב, אז הוא בא ואומר שהטענות של עוצמה יהודית אינם נכונות".

אלמוג כהן

אלמוג כהן, נפגע מההדלפה. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דורפמן התייחס למעמדו של כהן במפלגה: "לא הפרישו אותו מעוצמה יהודית, אנחנו מתמודדים עם זה כבר כמה שבועות, עם העמדה הלעומתית, מה שחשוב זה שנהיה מאוחדים. ציפיתי מאלמוג שיעזור לנו במאבק הזה ולא ההפך. אני רואה כל היום את התדרוכים של אלמוג ומקורביו, שאומרים שראש המפלגה הוא יהיר, אם נדבר על הדלפות, יש פה תחרות יפה".

"ההדחה שלי יצאה בזמן שהשיחה ביני לבינו עוד מתנהלת"

מוקדם יותר, הגיב כהן עצמו להדחה והסביר שבעיקר נפגע מההדלפה של הדחתו בעודו בפגישה עם השר: "אני לא רואה דרך אחרת לראות את הדברים. נפגעתי מהעובדה שהידיעה על ההדחה שלי יצאה בזמן שהשיחה ביני לבינו עוד מתנהלת".