לפיד עונה לסמוטריץ': "אתה כבר לא נער גבעות עם פחי בנזין"

אחרי דבריו החריפים של שר האוצר ויושב ראש מפלגת "הציונות הדתית" נגדו, ראש האופוזיציה משיב אש: "במקום לעצור ולדבר אתם רצים בלי ברקסים עם חקיקה מטורפת, במשמרת שלך הכסף בורח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/23 19:39 כח בשבט התשפג

לפיד עונה לסמוטריץ': "אתה כבר לא נער גבעות עם פחי בנזין"
לפיד, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אחרי שסמוטריץ' האשים את יאיר לפיד בחרחור מלחמת אחים, יושב ראש "יש עתיד" מגיב. בין היתר אומר ראש האופוזיציה לפיד כי "מי שרוצה למנוע מלחמת אחים לא מקדם חקיקה חפוזה ואלימה שקורעת את העם לגזרים".

לפיד: "עדיף לא להכנס לפאניקה כל כך מהר"

ראש האופוזיציה תקף: "בצלאל, אתה כבר לא נער גבעות עם פחי בנזין. בתפקידים בכירים עדיף לא להכנס לפאניקה כל כך מהר, ולא להאשים אחרים בנזקים שאתה גורם לא אותי ולא את הממשל האמריקאי. מי שרוצה למנוע מלחמת אחים לא מקדם חקיקה חפוזה ואלימה שקורעת את העם לגזרים. אני הראשון שהציע ללכת להדברות אצל הנשיא".

"במקום לעצור ולדבר אתם רצים בלי ברקסים עם חקיקה מטורפת שפוגעת בכלכלה, פוגעת בבטחון, מרסקת את אחדות העם. במשמרת שלך, בגלל הפעולות שלך, ההיי טק מתפרק והכסף בורח מישראל. אני מציע שבמקום להתעסק כל היום ביצהר ובבג"ץ, תעשה משהו בשביל לרסן את יוקר המחיה כי גם הבוחרים שלך לא גומרים את החודש".

סמוטריץ': "יאיר לפיד רוצה מלחמת אחים במדינה"

נזכיר כי מוקדם היום (א') אמר שר האוצר: "יאיר לפיד רוצה מלחמת אחים במדינה. ליאיר לפיד אכפת רק מיאיר לפיד, ואינטרסים צרים וזולים גורמים לו לפעול כדי להתסיס ולייצר פילוג. הוא רוצה לייצר כאוס במדינת ישראל גם בתחום הכלכלי וגם בתוך העם כי הוא עדיין לא מסוגל להתגבר על ההפסד בבחירות. הוא לא מסוגל להפסיד בכבוד כמו גבר".