טלי גוטליב: "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע"

חברת הכנסת מהליכוד באמירה קשה נגד נשיאת בית המשפט העליון. בציוץ בטוויטר האשימה גוטליב את הנשיאה חיות באשמה לפיגוע הקשה ביום שישי, בו נרצחו שלשוה ישראלים

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 12/02/23 07:53 כא בשבט התשפג

טלי גוטליב: "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע"
טלי גוטליב, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אמירה קשה ביותר: מאז הפיגוע הקשה ביום שישי, במהלכו נרצחו שלושה ישראלים ובתוכם שני ילדים, רבים במערכת הפוליטית מגיבים לאירועים הקשים. חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד הגיבה גם היא לפיגוע ובתגובה כתבה בטוויטר כי מי שאשמה בפיגוע הקשה היא נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות.

הפוסט הקשה, הביקורות והתגובה של גוטליב

"אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע" כתבה אמש (ש') חברת הכנסת בחשבון הטוויטר שלה. אני מאשימה אותה בתחושת הכאוס בעם ישראל. אני מאשימה אותה בהרס ופגיעה קשה בדמוקרטיה ובשלטון החוק. היא הפחידה מפני ממשלת ימין. לא מפני הרפורמה. אז מה אם יהיה כאן כאוס, אז מה אם אוייבנו יזנבו בנו כי יזהו חולשה בקירבנו, הכל כשר בדרך למיטוט שלטון ימין" האשימה.

הפוסט הקשה של חברת הכנסת גוטליב, זכה לביקורות רבות על ההאשמה הקשה כלפי חיות. הבוקר, התייחסה גוטליב לציוץ והגיבה לביקורות וכתבה: "גבירתי הנשיאה. תביני. כמו שלי יש אחריות גם לך יש. כשאת מפחידה מפני מעשים לגיטימיים של שילטון ימין, במילים קשות מאד, כשאת ממרידה חצי מהעם כנגד חצי אחר, את משמחת את אוייבנו. תוך כך את מעוררת כאוס בתוכינו ובוודאי מעוררת את המחבלים בקירבנו לחולל כאן חורבן".