במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הקשה: "נקמה עכשיו"

פיגוע קשה בירושלים כמה שעות לפני שבת, שני אזרחים נרצחו ועוד ארבעה נפצעו | במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הקשה. חבר הכנסת אלמוג כהן קרא לנקמה, יו"ר הכנסת אוחנה: "שוב ערב שבת. שוב זעקות כאב ואבל. שוב ילדים"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 10/02/23 14:37 יט בשבט התשפג

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הקשה: "נקמה עכשיו"
זירת הפיגוע, צילום: כבאות והצלה ארצי

פיגוע קשה בירושלים: כמה שעות לפני שבת ושוב פיגוע קשה בירושלים. מחבל ערבי, תושב שכונת עיסווייה במזרח ירושלים, פגע בתחנה הומת אדם סמוך לשכונת רמות בבירה. שני אזרחים נרצחו בפיגוע, בתוכם ילד בן 6, עוד ארבעה פצועים פונו לבתי החולים.

המערכת הפולית מגיבה לפיגוע הקשה. לשכת ראש הממשלה פרסמה כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו מתעדכן באופן שוטף על פרטי הפיגוע בירושלים. ראש הממשלה הנחה לתגבר כוחות בגזרה ולבצע מייד חקירות ומעצרים על סביבתו של המחבל. רה"מ נתניהו החליט לפעול מייד לאיטום בית המחבל והריסתו".

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "שוב ערב שבת. שוב זעקות כאב ואבל. שוב ילדים. שוב טליתות. תנחומיי למשפחה שאיבדה את היקר מכל. מייחל בכל ליבי להחלמתם המהירה של הפצועים. מחזק את ידי כוחות הביטחון שחיסלו את המחבל ובע"ה יגבו מחיר מכל מי שאיפשר, עודד ולקח חלק בזוועה הלא אנושית הזאת".

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית כתב: "הלב נשבר לראות את התמונות מהפיגוע הנורא, ילדים ומבוגרים עם בגדי השבת שנרצחים ונפצעים. מחבל שקם ויוצא לרצוח כמה שיותר ילדים יהודים, גם בזירה הזו המחבל חוסל על ידי אזרחים חמושים שמנעו אסון כפול. את הטרור מנצחים ביד קשה ובאגרוף ברזל. נקמה עכשיו".

אלמוג כהן

אלמוג כהן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה"מ הרב יצחק גולדקנופף יו"ר יהדות התורה הגיב לאירוע וכתב: "ערב שבת קשה וכואב כשמחבל בן עוולה חדור שנאה ורוע פוגע באזרחים תמימים ובילדים קטנים במטרה לרצוח נפשות. אני מבקש מאחינו בית ישראל לעצור לרגע את ההכנות לשבת ולשאת תפילה לרפואת הפצועים. אני מודה לכוחות הבטחון שניטרלו את המחבל. אסור לתת לטרור הפלסטיני להרים ראש, יש לנהוג ביד קשה ובתקיפות מול המפגעים ושולחיהם"