עמית סגל על התנהלות היועמש"ית: "מהלך מטופש"

הפרשן הפוליטי הסרוג תוקף את התנהלותה של גלי בהרב מיארה, סגל ת וקף את החלטה להתעלם מהדיווחים אודות הדיונים סביב האפשרות להכרזה על נבצרותו של ראש הממשלה נתניהו "לא הפריע להם שהספין הזה יישאר באוויר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/23 19:47 א בשבט התשפג

עמית סגל על התנהלות היועמש"ית: "מהלך מטופש"
עמית סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראשי מפלגות הקואליציה חתמו על מכתב מיוחד ליועמ"שית - גלי בהרב מיארה נגד הדיון שהיא מקיימת בעניין הוצאת נתניהו לנבצרות. במכתב עליו חתומים נציגי כל סיעות הקואליציה נכתב: "לאחרונה התפרסמו בתקשורת מספר ידיעות לפיהן את מנהלת דיונים ביחס לאפשרות של 'הוצאת' ראש ממשלת ישראל ל'נבצרות'. לתדהמתנו, לא הכחשת את הפרסומים עד לרגע זה".

סגל: "מהלך מטופש במיוחד שידליק ובצדק רב את מי שהצביע עבור הממשלה הנוכחית"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל כתב בחשבון הטוויטר שלו על התנהלות המיארה סביב הדיווחים שלא הוכחשו מטעמה על דיון שנערך בנוגע לאפשרות להוציא את ראש הממשלה נתניהו לנבצרות. 

סגל כתב בחשבון הטוויטר שלו: "תזכורת: היועמשית לא טרחה להכחיש דיווחים ב-3 הערוצים על הדיון בנבצרות. כשהיה מדובר בזוטות קטנות מאלה הוציאו הבהרות. גם תחת הנחה שלא דנו ברצינות בנבצרות, לא הפריע להם שהספין הזה יישאר באוויר. מהלך מטופש במיוחד שידליק ובצדק רב את מי שהצביע עבור הממשלה הנוכחית (ובעצם כל אזרח סביר)" 

ראשי הקואליציה: "ניסיון להכרזה או הכרזה על נבצרות של מנהיג מכהן, מהווים ניסיון בלתי חוקי בעליל להדיחו"

נזכיר במכתב ששלחו ראשי הקואליציה ליועמ"שית נכתב כי "ניסיון להכרזה או הכרזה על נבצרות של מנהיג מכהן, מהווים ניסיון בלתי חוקי בעליל להדיחו ולהפיל ממשלה נבחרת וחוקית, ללא שבריר של הסמכה בחוק. שום תעתוע משפטי לא יעמוד מול הברור מאליו בכל המדינות המתוקנות: ראש ממשלה נבחר על ידי רוב העם ונציגיו. רוב אזרחי ישראל בחרו במפלגות הקואליציה ובראש הממשלה רק לפני חודשים ספורים. הכנסת, כנציגת הריבון, נותנת אמון בממשלה ובראש הממשלה. ולכן, לאף גורם אין סמכות להדיח את ראש הממשלה ולהפיל את הממשלה החוקית, למעט לעם ולנציגיו ועל פי חוק מפורש. כל קביעה אחרת, היא בלתי חוקית בעליל ודגל שחור מתנוסס מעליה".