דיסטל במתקפה על המקורב לנתניהו: "החליט לפתוח חזית"

חברת הכנסת של הליכוד במתקפה על ראש המטה של ראש הממשלה לעתיד: "מדליף ללא הרף לכספית נגד נשות הליכוד, לא שברתי שום אגרטל" | לפי דיווח של עמית סגל, דיסטל לא צפויה לקבל תפקיד בממשלה המתרקמת

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 15:38 יז בכסלו התשפג

דיסטל במתקפה על המקורב לנתניהו: "החליט לפתוח חזית"
גלית דיסטל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר הבשורה על כך שלא תמונה לשרה, גלית דיסטל בוחרת לתקוף את בן כספית על רקע התעסקותו ב'תקרית המרפסת', כלשונה של דיסטל. כזכור, בעיצומן של ימי הבחירות וישיבות הקמפיין, דווח כי חברת הכנסת ננעלה במרפסת לשכתו של נתניהו במצודת זאב על ידי יועצו של נתניהו יונתן אוריך, לאחר עימות מילולי חריג בין השניים. בין היתר היא בחרה גם לתקוף את מקורבו של נתניהו.

"כספית חייב לבדוק את המקורות שלו יותר טוב"

דיסטל התייחסה להתעקשותו של מגיש 'פגוש את העיתונות' על כך שהיא שברה אגרל באותה תקרית. "רק להעמיד דברים על דיוקם: הבוקר בן כספית חזר בשנית על כך ששברתי אגרטל במהלך תקרית המרפסת", היא כתבה. "אז עם כל הכבוד לצחי ברוורמן העוזר של ראש הממשלה נתניהו, זה שהחליט לפתוח חזית מול נשות הליכוד ולהדליף ללא הרף לכספית נגדנו - לא שברתי שום אגרטל. כספית חייב לבדוק את המקורות שלו יותר טוב".

כאמור, דיסטל בחרה לתקוף את צחי ברוומן, ראש המטה של נתניהו, על כך שפתח בעימות מול נשות הליכוד. לטענתה הוא בוחר להדליף מהנעשה בלשכה לבן כספית, הדלפות שלדבריה אינן נכונות. נזכיר כי גם חברת הכנסת החדשה טלי גוטליב נמצאת במאבק נגדו לאחר שגם היא טענה נגדו טענות דומות.

צחי ברוורמן

צחי ברוורמן | צילום: Marc Israel Sellem/POOL

עמית סגל: דיסטל לא תמונה לשרה

כמאור, ולמרות שהיא נחשבת לאחת מהתומכות הגדולות שלו, עמית סגל מדווח כי דיסטל ל אתזכה לקבל תפקיד בממשלה.  בניגוד אליה, מירי רגב, גילה גמליאל ועידית סילמן צפויות לקבל תפקיד כזה. מלשכתה של דיסטל נמסר כי "אין תגובה", ובליכוד מעריכים כי ההחלטה נובעת בעיקר בשל תקרית המרפסת.