לא תהיה שרה: אכזבה לחברת הכנסת המקורבת לנתניהו

מירי רגב, גילה גמליאל ועידית סילמן צפויות לקבל תפקיד בממשלה שתוקם, טלי גוטליב קיבלה הצעה לתפקיד סגנית שר - אולם גלית דיסטל שידועה כתומכת גדולה של נתניהו תישאר חברת כנסת בלבד | לשכת דיסטל: אין תגובה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 10/12/22 20:26 טז בכסלו התשפג

לא תהיה שרה: אכזבה לחברת הכנסת המקורבת לנתניהו
דיסטל נדחקת, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

למרות שהיא נחשבת לאחת מהתומכות הגדולות שלו, נראה כי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו דוחק את חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן, והיא לא צפויה לקבל תפקיד כלשהו בממשלה הנרקמת. כך פרסם הערב  (ש') עמית סגל. בניגוד לדיסטל - מירי רגב, גילה גמליאל ועידית סילמן צפויות לקבל תפקיד בממשלה.

בליכוד מעריכים כי הרקע להחלטה של נתניהו נעוץ באירוע שהתפרסם בעיצומו של מסע הבחירות, בו דיסטל ננעלה במרפסת במצודת זאב על ידי הדובר הסרוג של נתניהו ושל תנועת הליכוד, יונתן אוריך, בתום ויכוח סוער על ניהול מסע הבחירות. סגל הסביר כי בעוד שנתניהו הפציר בחברת הכנסת החדשה טלי גוטליב לקבל תפקיד סגנית שר, הרי שלדיסטל שזוכה בפופולאריות רבה יותר ולה זו כהונה שניה - נתניהו לא נתן התחייבות לתפקיד סגנית שר.

מלשכת דיסטל נמסר: אין תגובה.

"לא הייתי במרפסת לבד, היו הרבה אנשים"

אירוע המרפסת: לפני כחודשיים יונתן אוריך נעל את חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן, מחוץ למרפסת שבקומה ה-14 של הליכוד במצודת זאב. "לא הייתי במרפסת לבד, היו הרבה אנשים", סיפרה חברת הכנסת מהליכוד במהלך ראיון בגל"צ באותם ימים. "אני ואוריך רבנו כמו שאנחנו יודעים לריב. אני רואה אותו כאח קטן, אני חושבת שהוא גאון, מעריכה את העבודה שלו", היא פירגנה.

עוד היא סיפר כי התפתח ביניהם ויכוח שהפך לצעקות, "אוריך יצא בטריקת דלת, קראתי לו 'אוריך אתה טורק את הדלת אי אפשר לצאת'. תוך כמה רגעים מישהו פתח". לסיום היא הוסיפה כי "אני בטוחה שפיצוצים כאלה שגורים כמעט בכל קמפיין, רק שבליכוד יש את מחלת ההדלפות".

 

 

 


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368