אחרי הפגישה עם נתניהו: אלה הדרישות של בן גביר עבור כניסה לממשלה

יו"ר הליכוד ויו"ר עוצמה יהודית ערכו פגישה בת שעה וחצי, פגישה ש"התקיימה באווירה טובה" | הדרישות של בן גביר נוגעות לתיקים שתקבל מפלגתו, וסמכויות מורחבות במשרד לביטחון הפנים

אלעד הומינר עמיאל ירחי עמיאל ירחי ואלעד הומינר, חדשות כיפה 07/11/22 19:51 יג בחשון התשפג

אחרי הפגישה עם נתניהו: אלה הדרישות של בן גביר עבור כניסה לממשלה
בן גביר לפני כניסתו לנתניהו, צילום: Gideon Markowicz/Flash90

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, נפגש אחר הצהריים (ב') עם ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו במצודת זאב. במהלך פגישת המשא ומתן הקואליציונית, הציג בן גביר את דרישותיו בפני נתניהו.

בן גביר רוצה שלושה תיקים עבור מפלגתו, כאשר תיק אחד יגיע למנכ"ל המפלגה היוצא, יצחק וסרלאוף. בנוגע למשרד לביטחון הפנים אותו הוא רוצה בעצמו, בן גביר העיר מסר לפיו ללא סמכויות מורחבות אין לו מה לעשות במשרד בו יושב היום עמר בר-לב. 

העיתונאית ליאור קינן דיווחה כי עבור וסרלאוף מיועד משרד החינוך או התחבורה. עוד היא כתבה הכי בן גביר הבהיר שבלי סיכומים בכתב בכל הקשור לרפורמות במערכת המשפט ובסוגיות המשילות "אין מה להיכנס לממשלה".

בסיום הפגישה אמר בן גביר: "הפגישה התקיימה באווירה טובה, אנחנו בדרך להקים ממשלת ימין מלא מלא, לשמור על חיילי צה"ל, להסתכל בעיניים של כל האנשים שחלקם מפחדים להסתובב בנגב ובגליל, להחזיר להם את הביטחון, ולהחזיר להם את המשילות. יש לנו הרבה עבודה".

בן גביר לפני פגישת המו"מ:

צוות המשא ומתן של בן גביר כפי שנחשף היום, כלל את עו"ד אשר אקסלרוד יו"ר מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין, עו"ד שלומי בן אליהו מנכ"ל משרד הבינוי והחקלאות לשעבר ועו"ד חנמאל דורפמן איש אמונו של בן גביר, שעבד אתו שנים ארוכות. 

בכניסתו אמר: "בעזרת השם נקים ממשלת ימין מלא מלא, נשמור על חיילי צה"ל, על שוטרי משטרת ישראל, על אזרחי ישראל. נעשה הכל שתקום ממשלת ימין מלא מלא".