חנמאל ומנכ"ל לשעבר: צוות המשא ומתן של בן גביר נחשף

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מקיים פגישות עם ראשי גוש הימין לקראת הקמת ממשלה בראשותו, רגע לפני הפגישה עם בן גביר, צוות המשא ומתן של יו"ר עוצמה יהודית נחשף

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/11/22 16:49 יג בחשון התשפג

חנמאל ומנכ"ל לשעבר: צוות המשא ומתן של בן גביר נחשף
בן גביר, צילום: פלאש 90

אחרי סמוטריץ', דרעי וגפני, יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר מגיע היום (ב') לפגישת משא ומתן קואליציוני עם ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. בן גביר מגיע עם דרישה לתפקיד השר לביטחון פנים וכן תפקיד לשר נוסף עבור מנכ"ל המפלגה יצחק וסרלאוף. 

צוות המשא ומתן של בן גביר כפי שנחשף היום כולל את  עו"ד אשר אקסלרוד יו"ר מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין, עו"ד שלומי בן אליהו מנכ"ל משרד הבינוי והחקלאות לשעבר ועו"ד חנמאל דורפמן איש אמונו של בן גביר, שעבד אתו שנים ארוכות.

בן גביר אמר בכניסתו למצודת זאב לפגישה עם המועמד לראשות הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו: "בעזרת השם נקים ממשלת ימין מלא מלא, נשמור על חיילי צה"ל, על שוטרי משטרת ישראל, על אזרחי ישראל. נעשה הכל שתקום ממשלת ימין מלא מלא".

עם סיום הפגישה לאחר כשעה וחצי, אמר בן גביר: "הפגישה התקיימה באווירה טובה, אנחנו בדרך להקים ממשלת ימין מלא מלא, לשמור על חיילי צה"ל, להסתכל בעיניים של כל האנשים שחלקם מפחדים להסתובב בנגב ובגליל, להחזיר להם את הביטחון, ולהחזיר להם את המשילות. יש לנו הרבה עבודה".

הסרוג שיהיה השר הכי צעיר בממשלה

מסתמן כי מספר 2 ברשימה, יצחק וסרלאוף, גם יקבל תפקיד שר בממשלה הבאה. במידה והוא יקבל, הוא יהיה השר הכי צעיר בממשלה הנוכחית והשר הצעיר השני בהיסטוריה של ממשלות ישראל, אחרי יו"ר ש"ס אריה דרעי.

וסרלאוף, בן 30, תושב דרום תל אביב. נשוי למוריה ואב לשלושה. בצעירותו שימש כמדריך וקומונר בתנועת 'בני עקיבא', ובצבא שירת כלוחם קרבי בחטיבת גולני. למד ולימד במשך 5 שנים בישיבת 'עוז ואמונה' שבדרום תל אביב, שהוקמה על מנת לשמר את הצביון היהודי של המקום. פעיל בולט בדרום תל אביב במאבק לגירוש המסתננים הבלתי חוקיים.