פרסום ראשון הדר מוכתר סירבה לריצה משותפת עם אביר קארה

אתמול השיק סגן השר אביר קארה את מפלגתו החדשה חופש כלכלי וכבר הוא מקבל סירוב ראשון לאיחוד עם מפלגה אחרת, לכיפה נודע כי קארה פנה להדר מוכתר ממפלגת צעירים בוערים ונענע בשלילה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 05/09/22 14:46 ט באלול התשפב

הדר מוכתר סירבה לריצה משותפת עם אביר קארה
הדר מוכתר, צילום: צילום מסך

סגן השר אביר קארה יצא לדרך עצמאית ואתמול הוא קיים את אירוע ההשקה של מפלגתו החדשה, 'חופש כלכלי'. קארה שלא שולל חיבור עם מפלגה אחרת כבר הספיק לפנות למפלגת צעירים בוערים בראשות הדר מוכתר.

הדר מוכתר על אביר קארה: "אני לא רוצה"

קארה פנה להדר מוכתר בבקשה לרוץ יחד והיא אמרה לו לא. בשיחה עם חדשות כיפה הסבירה הדר מוכתר: "אני לא רוצה, צעירים בוערים זה מותג שהוא חזק ואנחנו רוצים להריץ צעירים שלא התלכלכו בפוליטיקה". מוקדם יותר היום אמר קארה בראיון ל'כאן' רשת ב' על חבירה להדר מוכתר: "לא פוסל חיבורים. הקול של הצעירים הוא קול חשוב שעולה מהשטח, זה בדיוק כמו הקול שהיה עם השולמנים".

כך תיראה מפלגת 'חופש כלכלי' של אביר קארה

במפלגת 'חופש כלכלי' של אביר קארה צפוי להשתבץ פרופ' עומר מואב כמועמד חיצוני לשר. מואב, פרופסור לכלכלה באוניברסיטת רייכמן ובאוניבריסטת ווריק, הוא בין החוקרים את כלכלת ישראל המפרסם את עמדותיו בטורי דעות בעיתונות הישראלית. בנוסף הוא מופיע בטלוויזיה כפרשן כלכלי וכמי שקורא לרפורמת שוק במשק הישראלי.

עוד מועמד שצפוי להשתבץ במפלגתו החדשה של קארה הוא הכלכלן גלעד אלפר, לשעבר חבר מפלגת 'זהות'. לאחר שפייגלין הכריז כי מפלגתו לא תמודד בחירות לכנסת ה-23, הקים אלפר את מפלגת 'עוצמה כלכלית -ליברלית', והיא לא עברה את אחוז החסימה.

מטעמו של אביר קארה טרם התקבלה תגובה.