בחירות 2022 הדר מוכתר: "לקח לתקשורת זמן לעכל שאנחנו לא בדיחה"

יו"ר 'צעירים בוערים' נשאלה האם היא מקבלת מימון וייעוץ: "אף אחד לא נותן לי כסף ואף אחד לא מייעץ לי, אפילו אין לי יועצים" | על התפקיד שהיא חולמת עליה בממשלה: "אני רוצה להיות שרת הבינוי והשיכון או שרה כלכלית אחרת. אני רוצה כוח כדי לשנות למען הצעירים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/22 13:03 ה באלול התשפב

הדר מוכתר: "לקח לתקשורת זמן לעכל שאנחנו לא בדיחה"
הדר מוכתר, צילום: צילום מסך ערוץ הכנסת

בחירות 2022: הדר מוכתר היא התופעה הכי מעניינת ומסקרנת בבחירות הקרובות. היא רק בת 20, עדיין לא התגייסה, הקימה את תנועת 'צעירים בוערים' ומפעילה עמוד טיקטוק עם אלפי עוקבים. בראיון לרדיו 103FM, אמרה מוכתר כי את הכח שלה היא מקבלת מהרשתות החברתיות.

"זה הכוח של הציבור ושל הרשתות החברתיות, אלו הדברים שעליהם אני בונה", אמרה יו"ר צעירים בוערים, "לקח לתקשורת זמן לעכל שאנחנו לא בדיחה, שאנחנו מייצגים ציבור גדול מאוד במדינה. מה שקורה פה זה לא פחות מהיסטוריה. לא הייתה מפלגה במדינת ישראל שעם אפס תקציב הצליחה להגיע לנתון כזה בסקר ראשון. אין לי כלום, כשקנינו רמקול אספנו מגבית מכל החברים". כאשר נשאלה האם מישהו מממן את מפלגתה, השיבה בנחרצות: "כלום - אף אחד לא נותן לי כסף ואף אחד לא מייעץ לי, אפילו אין לי יועצים. בא לי להגיד משהו? אני מצייצת בטוויטר. אני לא מתייעצת עם אף אחד, לטוב ולרע".

מוכתר: שקד עושה קמפיין עם 10 מיליון שקל בחשבון הבנק, אני עם אפס תקציב

על דעתו של עו"ד גונן בן יצחק שטען כי היא לא אומרת את כל האמת אמרה כי "זה שקר מוחלט וחבל שזה מה שהוא חושב על הצעירים - אף אחד, אף אחד לא עומד מאחוריי. אנשים עוזרים לי בהתנדבות וזה הדבר הכי היפה בעולם. הם באים איתי לעשות בלגן בשוק הכרמל. אין פוליטיקאי, אין טייקון ואין משרד פרסום. איילת שקד עושה קמפיין עם 10 מיליון שקל בחשבון הבנק, אני עם אפס תקציב. למה אנחנו מצליחים? כי האותנטיות מוכרת". והצהירה: "אני רוצה להיות שרת הבינוי והשיכון או שרה כלכלית אחרת. אני רוצה כוח כדי לשנות למען הצעירים".

על הפנייה שקיבלה מחבר הכנסת אלי אבידר אמרה כי "הוא התקשר בעצמו ואמר לי שהוא רוצה לרוץ ביחד. דיברתי איתו בקושי 10 דקות, אני לא יכולה לחשוב על ריצה משותפת. הוא לא מייצג את העקרונות והאידאולוגיה שלי. הוא מונע משנאה לנתניהו, מה אכפת לי מביבי לא ביבי? לי אין שום בעיה עם אותם הפוליטיקאים. אני רוצה לשתף איתם פעולה כדי לקדם את האידאולוגיה של הצעירים. מה אכפת לי מימין ושמאל? אם זה לא יוקר המחייה - זה לא מעניין".

מליאת הכנסת.

מליאת הכנסת. צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

סקר מנדטים: 'צעירים בוערים' של הדר מוכתר עומדת על 1.5%

בחירות 2022: כמעט שבוע אחרי חתימת הסכם הריצה המשותפת של בן גביר וסמוטריץ', השניים מתייצבים על 11 מנדטים, רק אחד מתחת למחנה הממלכתי של בני גנץ, גדעון סער וגדי אייזנקוט. שני המפלגות הגדולות עדיין בפער גדול, כאשר הליכוד בראש עם 33 מנדטים ויש עתיד עם 24 מנדטים. בסקר חדש של חדשות 12 נבדק מה הייתה תמונת המנדטים במידה והבחירות היו מתקיימות היום.

סקר מנדטים של ערוץ 12 ומכון מדגם:

  • הליכוד 33
  • יש עתיד 24
  • המחנה הממלכתי 12
  • הציונות הדתית ועוצמה יהודית  11
  • ש"ס 8
  • יהדות התורה 7
  • ישראל ביתנו 6
  • הרשימה המשותפת 5
  • העבודה 5
  • מרצ 5
  • רע"מ 4

חלוקת הגושים: גוש נתניהו עומד על 59 מנדטים, גוש לפיד עומד 56 מנדטים והמשותפת על 5 מנדטים. מתחת לאחוז החסימה: הרוח הציונית שעומדת על 2.1%, המפלגה הכלכלית שעומדת על 1.1% וצעירים בוערים של הדר מוכתר שעומדת על 1.5%.

בסקר הקודם של חדשות 12 הרוח הציונית של שקד עמדה על 1.8%, כך שהסקר הזה הוא התחזקות בגזרתה. עוד נבדק בסקר סיטואציה של במצב של איחוד בין העבודה למרצ, ועל פי התוצאות הן יאבדו מנדט מכוחן ויזכו רק ב-9 מנדטים.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368