הקרב בין עוצמה יהודית לציונות הדתית: "ראיונות בפריים טיים זה לא תחליף לעשייה"

אחת המחלוקות העיקריות בין סמוטריץ' לבן גביר הוא זהות המועמד השביעי, שאמור להיות מוסכם על שני הצדדים | אלמוג כהן, המועמד של עוצמה יהודית, תוקף את משה סעדה, המועמד של הציונות הדתית

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/22 20:20 ז באב התשפב

הקרב בין עוצמה יהודית לציונות הדתית: "ראיונות בפריים טיים זה לא תחליף לעשייה"
בן גביר, צילום: David Cohen/Flash90

הקרב על המקום השביעי: הסאגה בין עוצמה יהודית לציונות הדתית מסרבת לגווע, ולאחר הוויתור של בן גביר לסמוטריץ', המועמד של בן גביר תוקף את משה סעדה מועמדו של סמוטריץ'. כזכור, ההסכם בין השניים כלל את הסעיף שקובע כי המועמד במקום השביעי יהיה מוסכם על שני הצדדים.

"מוכן לעמוד עין בעין מבחינת הקבלות עם כל אדם"

בעוצמה יהודית מקדמים למשבצת הזו את אלמוג כהן, מקים 'הוועד להצלת הנגב' וממקימי 'סיירת בראל', לעומת הציונות הדתית שמקדמת את משה סעדה  סגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים לשעבר שעלה לכותרות בשבועות האחרונים.

כהן אמר בראיון לזאב קם וקרן אוזן בכאן רשת ב' כי הוא "מוכן לעמוד עין בעין מבחינת הקבלות עם כל אדם", וכי "שתי ראיונות בפריים טיים זה לא תחליף לעשייה". בן גביר אמר על כהן כי "הוא הנציג האותנטי של הפריפריה הישראלית מסורתית. איש אכפתי, פטריוט ישראלי ולוחם לשעבר ביחידת המסתערבים", שאמר: "אני מצטרף לבשורה החדשה שמביא ח"כ איתמר בן גביר לציבוריות הישראלית, בשורה של עמידה על כבודה של מדינת ישראל, ביטחון אזרחי המדינה, ומשילות ללא פשרות".