דוד ביטן: אלו התנאים כדי שנקבל את איילת שקד בחזרה

יום אחרי האיחוד בין שקד להנדל, חבר הכנסת דוד ביטן מציב תנאי לאיילת שקד לקראת הבחירות הקרובות: "היא אמרה שהיא לא פוסלת את נתניהו, היא צריכה להצהיר שהיא בעד נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 18:38 כט בתמוז התשפב

דוד ביטן: אלו התנאים כדי שנקבל את איילת שקד בחזרה
שקד וביטן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שרת הפנים איילת שקד חתמה אתמול (ד') על איחוד מפלגות עם שר התקשורת יועז הנדל, והשניים ירוצו יחד במפלגת "רוח ציונית" בבחירות הקרובות. בראיון בראיון לדוד בן בסט בתכנית "הנבחרים" ברדיוס 100FM, אמר חבר הכנסת דוד ביטן כי הוא לא פוסל את המפלגה החדשה.

ביטן הבהיר שאמנם שקד אמרה שהיא לא פוסלת את נתניהו, אבל היא  צריכה להצהיר שהיא תשב עם נתניהו. "אני אמרתי כל הזמן, שני תנאים יש לי לאיילת שקד: שהיא צריכה להצהיר שהיא בעד נתניהו, היא לא אמרה את זה, היא אמרה אני לא פוסלת את נתניהו, יש הבדל בין שני הדברים", אמר ביטן.

ביטן גם ציין שהבעיה היא מחלק הרשימה של ימינה, שמתנגד לישיבה תחת נתניהו. "דבר שני, אם היא תעבור את הארבעה מנדטים ברור שידברו איתה, אבל אני אומר לך, בגלל הרכב הרשימה שלה יש לנו בעיה, אני לא חושב שהנדל והאוזר יסכימו לחבור לנתניהו", ציין חבר הכנסת מהליכוד.

הנדל: אנחנו מתנגדים נחרצות לממשלה צרה של נתניהו שבה יעסקו אך ורק במה שטוב לו

בניגוד לאיילת שקד, בחר שר התקשורת להכריז כי יתנגד לישיבה בממשלה צרה עם נתניהו בראשה: "אנחנו מתנגדים נחרצות לממשלה צרה של נתניהו שבה יעסקו אך ורק במה שטוב לו. אנחנו מתנגדים נחרצות לממשלה צרה משמאל עם המשותפת וגורמים קיצונים. יש בישראל ימין ממלכתי. לא יכפו עלינו לבחור בין שמאל מרכז לבין מחנה רק ביבי. לא יכפו עלינו לבחור בין בחירות שישיות ושביעיות לבין ממשלה צרה שמדירה חצי מהעם. אנחנו נכפה יציבות. ככל שנהייה גדולים יותר כך נצליח יותר".