מזכ"ל המפלגה נגד מיכאלי: קרב על ראשות מפלגת העבודה

לקראת הפריימריז במפלגת העבודה, הקרב על הובלת הרשימה מתחמם: מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני הודיע כי יתמודד נגד שרת התחבורה מרב מיכאלי על תפקיד יו"ר המפלגה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 05/07/22 11:26 ו בתמוז התשפב

מזכ"ל המפלגה נגד מיכאלי: קרב על ראשות מפלגת העבודה
מרב מיכאלי, צילום: חדשות כיפה

קרב על ראשות מפלגת העבודה: מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני יתמודד בפריימריז על ראשות מפלגת העבודה מול שרת התחבורה והיו"ר בפועל, מרב מיכאלי, "עלינו ליזום מהלך אמיץ לחיבורים גדולים בגוש לכיוון המרכז".

חרמוני אמר כי: "על מפלגת העבודה לחזור לדרך רבין- ולא להיגרר לקרב פירורים עם מרצ. עלינו ליזום מהלך אמיץ לחיבורים גדולים בגוש לכיוון המרכז, ולגבש כח גדול ומשמעותי שישמש אלטרנטיבה שלטונית; אפעל להציב בראש הרשימה לכנסת דמות ציבורית המסוגלת להתמודד על ראשות הממשלה ולהציב את העבודה על מספר דו ספרתי".

כל הפרטים על הבחירות לראשות המפלגה: 

  • הבחירות הפנימיות לראשות המפלגה ייערכו ב18.7.22
  • הבחירות יתבצעו באופן אלקטרוני. בנוסף, יוצבו לטובת הבוחרות והבוחרים 4 קלפיות בערים הגדולות- ב״ש, חיפה, ירושלים ותל אביב. 
  • כלל חברי וחברות מליאת החברים יוכלו להצביע בתנאי שהתפקדו בטרם הכרזת רה״מ על פיזור הכנסת. כלומר, מתפקדים ומתפקדות שהצטרפו למפלגה עד 20.6.2022.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן