הטרלה: התפקיד החדש של מרב מיכאלי לפי ויקיפדיה

כחלק ממאבקם בשרת התחבורה מרב מיכאלי - ארגון נהגי האוטובוסים פרסם צילום מסך מתוך ויקיפדיה לפיו היא מכהנת בתור "שרת הטיק טוק". מיכאלי: קמפיין פוליטי שאיננו קשור לעניין עצמו

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/22 14:18 כז בסיון התשפב

הטרלה: התפקיד החדש של מרב מיכאלי לפי ויקיפדיה
צילום: Miriam Alster/Flash90

שבוע שעבר, כחלק ממאבקם בשרת התחבורה מרב מיכאלי, בארגון נהגי האוטובוסים פרסמו סרטון בו מקריאים "ספר ילדים" בשם "השרה שאהבה טיק טוק". הסרטון מאשים את השרה בכך שהיא מעדיפה לצלם סרטונים לאתר המדיה החברתית טיק טוק מלהתעסק בדברים החשובים.

הבוקר (א') המאבק עלה מדרגה כאשר אלמונים ערכו את הערך על מיכאלי בוויקיפדיה באנגלית, כך שבין שאר תפקידיה, נכתב שמיכאלי מכהנת גם כ"שרת הטיק טוק". לא חלפו עשר דקות והערך נערך בחזרה, אך לא לפני שארגון נהגי האוטובוסים הספיק להפיץ צילום מסך ואף להעלות אותו לחשבון הטוויטר שלהם.

הערך שנערך

הערך שנערך צילום: צילום מסך

מוקדם יותר היום פרסם הארגון סרטון בו הם מציגים סרטוני טיק טוק של מיכאלי בהם היא מדברת על השיפורים שהיא עשתה בתחבורה הציבורית, מול ראיונות עם אזרחים ברחוב שאומרים ההפך.

"חלק מהשובתים מנהלים קמפיין פוליטי נגדי"

השינויים שנעשו בוויקיפדיה וכן פרסום הסרטון פורסמו בבוקר בו שבתו נהגי האוטובוסים ברחבי הארץ, במחאה על תנאי העבודה והשכר של הנהגים. לפי טענת הנהגים השרה מיכאלי מסרבת להעלות את שכרם לדאוג לביטחונם ולרווחתם או אפילו להיפגש עימם.

מנגד, מיכאלי הסירה את האשמה מעצמה, ובציוץ שהיא פרסמה היום היא כתבה: "למרות הניסיונות הרבים שלי להגיע להסכם להעלאת שכר הנהגות והנהגים, האוצר ממשיך לסרב". השרה הוסיפה גם התייחסות לחלק מהקמפיינים נגדה: "זה לא סותר את העובדה שחלק מהשובתים מנהלים קמפיין פוליטי נגדי שאיננו קשור בשום צורה לעניין עצמו".

צפו: "השרה שאהבה טיק טוק"