צפו מיכאלי על היעדר התמיכה של רע"מ בחוק ממדים ללימודים: "זאת קואליציה מורכבת"

שאלנו את מיכאלי מה דעתה על כך שרע"מ לא תומכת בחוק ממדים ללימודים ומדוע היא לא תוקפת אותם בדומה לליכוד: "אני לא משווה את נתניהו למנסור עבאס, זאת קואליציה מורכבת"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/05/22 18:58 כב באייר התשפב

מיכאלי על היעדר התמיכה של רע"מ בחוק ממדים ללימודים: "זאת קואליציה מורכבת"
מרב מיכאלי, צילום: חדשות כיפה

בפתח ישיבת הסיעה של מפלגת העבודה התייחסה שרת התחבורה מרב מיכאלי לסערת חוק ממדים ללימודים ותקפה את הליכוד על עמדתו, "בהתנגדות לחוק "ממדים ללימודים" נחשפת כל הצביעות והשקרנות של הליכוד, החיילים היחידים שבליכוד מכירים זה החיילים של נתניהו".

מיכאלי: אני לא משווה את נתניהו למנסור עבאס

תקפת בחריפות את ההחלטה של הליכוד להצביע נגד ממדים ללימודים, העברת מסרים דומים גן למפלגת רע"מ?

באופן כללי אני לא משווה את נתניהו למנסור עבאס

אין לך ציפייה מחבר קואליציה להצביע בעד הטבות לחיילי צה"ל?

זאת קואליציה מאוד מורכבת, ידענו את זה כבר קודם. אנחנו עובדות ועובדים בתוכה והדבר החשוב ביותר הוא שאנחנו נשמור עליה ביחד. אי אפשר לבוא ולומר שהליכוד שהתיימרה לדבר בשם חיילי צה"ל הולכת להצביע נגד חיילי צה"ל, לא יעזור שהם יגידו אבל הוא או אבל הם.

"אני מאוד שמחה שחברת הכנסת זועבי חזרה לקואליציה"

עוד אמרה מיכאלי בישיבת הסיעה: "אנשים ששנים נשאו לשווא את המילים צה״ל וביטחון וציונות כל כך הרבה פעמים, מצביעים נגד חיילי צה״ל, נגד לוחמי ולוחמות צה״ל. אין איך לסובב את זה. כל אלה שחזרו ואמרו ביטחון, צה״ל, ציונות, מצביעים נגד לוחמים ולוחמות בצבא ההגנה לישראל. החיילים היחידים שבליכוד מכירים זה החיילים של נתניהו. 

חיילי צה״ל, תלוי, מתאים, אולי, אם לא מתאים, אז פשוט נגד. מפלגת העבודה לא תיתן לאנשים האלה לחזור לשלטון נקודה. אני מאוד מאוד שמחה שחברת הכנסת זועבי חזרה לקואליציה. אני רק רוצה לציין שהסיעה היחידה שבה לא היו איומים, אולטימטומים, החרמות של המליאה, הצבעות נגד הקואליציה, שום דבר שמאיים על יציבות הממשלה והקואליציה הזאת היא סיעת העבודה שנמצאת כאן. יש כאן חברות וחברי כנסת שלא סוחטים את הקואליציה, אלא עושות ועושים עבודה למען הציבור, כל הזמן במאה אחוז. המאה אחוז האמיתי, לא עוד ספין של הליכוד.