ממדים ללימודים בנט על גל הפרישות בסביבתו: "אנחנו במצב טוב" | צפו

ראש הממשלה נשאל בהצהרה לתקשורת על גל העזיבות בלשכתו והשיב בחיוך. על חוק "ממדים ללימודים" שצפוי לעלות הערב להצבעה בכנסת: "לתת ללוחמים את מה שמגיע להם היום, לא אם הליכוד יחזור לשלטון" | נתניהו: "תשתחררו מהזועבי'ז ותתנו 100% ללוחמים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/05/22 17:31 כב באייר התשפב

בנט על גל הפרישות בסביבתו: "אנחנו במצב טוב" | צפו
בנט קורא לאופוזיציה לתמוך בחוק ממדים ללימודים, צילום: ללא

לקראת עלייתו במליאת הכנסת לקריאה שניה ושלישית של חוק "ממדים ללימודים", ראש הממשלה נפתלי בנט כינס מסיבת עיתונאים קצרה, בה קרא לחברי הכנסת של האופוזיציה לא לעשות פוליטיקה ולתמוך בחוק כפי שהוא מובא.

"לוחמי צה"ל נלחמו בשבילו והיום תורנו להילחם בשבילם. לתת להם את מה שמגיע להם היום, לא עוד חצי שנה או ארבע שנים - אם הליכוד יחזור או לא יחזור לשלטון. אני קורא מכאן לחברי האופוזיציה: תפקיד האופוזיציה להילחם בממשלה, לא בלוחמים שלנו. אל תעשו פוליטיקה קטנה, אל תרימו יד נגד לוחמי צה"ל.

בנט נשאל על עזיבתו של ראש הסגל שלו, טל גן צבי, והשיב: "אנחנו במצב טוב, זה רק משתפר. יש לנו דרך ארוכה". נזכיר כי מוקדם יותר היום, בתום עשור של עבודה משותפת, טל גן צבי, ראש הסגל של ראש הממשלה ביקש לסיים את תפקידו בשבועות הקרובים. גן צבי יסיים את תפקידו בשבועות הקרובים באופן סדור ולאחר שישלים את המשימות עליהן הוא אמון.

נתניהו: "תשתחררו כבר מהזועבי'ז ותתנו 100% ללוחמים"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס לחוק החשוב בישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה היום. "אני אומר ללפיד, בנט, וגנץ: תשתחררו כבר מהזועבי'ז ותתנו 100% ללוחמים שלנו כפי הצעתנו. אם תצביעו יחד איתנו נעביר את החוק יחד ואם לא, אנחנו נעביר אותו כחוק הראשון בממשלה שנקים בקרוב מאוד".

"במקום לתת 100% לחיילים, בנט ולפיד עסוקים בלתת סכומי עתק לתומכי טרור, לשונאי ישראל ולכל מי שבא וסוחט אותם. אנחנו רואים ממשלה שעסוקה אך ורק בדבר אחד - בהישרדות שלה. איך אמר בעבר לפיד: 'מה שראינו השבוע זה פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם, העיסוק היחיד שלהם הוא מה יקבל מה על חשבון מי'".

לסיום ביקש נתניהו שהקואליציה לא תטיף מוסר לליכוד: "אל תטיפו לנו מוסר, תכניסו את היד לכיס של זועבי, טיבי ומנסור עבאס, ותביאו מהם את ה-100% שמגיע ללוחמים שלנו. ממשלה שזקוקה לאופוזיציה כדי לתת לחיילים בגלל שהיא תלויה בתומכי טרור, בוודאי שהיא לא יכולה להילחם בטרור". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן